FenrisC0de Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ok, Ipod'en min fungerte fint for noen dager siden, så begynnte jeg å merke at den hoppet over masse sanger. Til slutt i dag tidlig var det ned og under, jeg starter ipoden å får opp et ikon med en mappe og utropstegn. Så jeg følger instruksjonene på Apple.com og plugger den til pc'en for å formatere den. Men gjett hva? Jeg plugger den inn (har prøvd med både firewire og USB 2.0, Windows), men det skjer ingenting. Ipod Updater Programmet bare henger seg og Ipoden lager en sånn klikkelyd med "Do not disconnect" ikonet i displayet. Sånn har den stått i 30 minutter nå. Skjer ikke en dritt.. Hva er galt? Klarer meg ikke uten ipoden min! Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hei har en Ipod mini har ikke hatt helt det samme problemet, min Ipod har virket fint i en måned nå(var da jeg kjøpte den), men i dag når jeg kopla til PCen så hang iTunes seg etter det så virka ikke Ipoden og jeg fikk opp den samme mappen på skjermen som du, klarer ikke og gjennoprette den med apple sitt program heller. lurer fælt på om noen hvet hva som skal gjøres. må kansje bare sende den til reperasjon Håper du finner ut av det, vis du gjør kan du tipse meg?(har samme problemet) får foresten opp en melding om at det er: "Diskfeil" når jeg vil gjennoprette Ipoden eller at den mangler Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nei, den har ikke gått å lagt seg, Ipoden er vel ikke i stand til å gå og legge seg. Men seriøst, har akkurat samme problem selv, har sendt inn sånn skjema av noe slag, og da får man som regel en pakke i posten, hvor man skal legge ipoden i, og sende den til.....Nederland Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Har sakt det før og jeg sier det igjen... Zen Micro er bedre en ipod... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Har sakt det før og jeg sier det igjen... Zen Micro er bedre en ipod... Vel, har selv hatt zen micro, og jeg byttet den ut med Ipod og den bedre enn enn zen micro. Har du egentlig prøvd ipod? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 jeg har prøvd Ipod ja (lånte den i en og en hakv uke av en kompis som var på ferie) jeg syntes at Zen Micro er bedre Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 jeg har prøvd Ipod ja (lånte den i en og en hakv uke av en kompis som var på ferie) jeg syntes at Zen Micro er bedre ja, men utrolig nok så handler ikke denne tråden om din zen micro. Du kan jo f.eks. starte en tråd med tittelen "Min zen micro er superbra!! Mye bedre enn iPod Mini" Min iPod begynte å virke litt merkelig her om dagen, dvs. den hopper over et par sanger med jevne mellomrom...håper den ikke går og legger seg Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 jeg har prøvd Ipod ja (lånte den i en og en hakv uke av en kompis som var på ferie) jeg syntes at Zen Micro er bedre Min iPod begynte å virke litt merkelig her om dagen, dvs. den hopper over et par sanger med jevne mellomrom...håper den ikke går og legger seg Tror jeg vet hva dette skyldes! Inne på Itunes har du ett bibliotek. Sangene du har der har jo liksom en vei inn til den mappe: F.eks: D:\gunnar\mp3 Når du så kobler ipoden din til Pcen og sangene blir overført, så blir på en måtte det samme systemet brukt. Så hva om du så flytter en sang til: D:\gunnar\mp3\Jonny Cash og fyller opp jonny cash mappa med noen gode schlagere, Da vil du ikke kunne spille jonny cash, før du opplyser itunes om at sangene har blitt flyttet, prøver du å spille den, så får man feilmelding om at sangen ikke finnes etc. Det samme skjer på ipod, den finner visst ikke sangene på en måte. Nå er jeg ikke helt 100% sikker, men jeg hadde problemet selv og de skyldtes at jeg hadde gitt nytt navn til ei undermappe i mp3mappa mi. Så hovedsaklig så kan det ha noe med mappendring å gjøre! Håper noen ble litt klokere, selvom jeg skrev lit frem og tilbake, og muligens noe utolkelig! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Har sakt det før og jeg sier det igjen... Zen Micro er bedre en ipod... For et genialt innlegg! Du er en superflink spammer!!! TIL TOPIC Prøv å koble til ipoden i pc'n.. Når do not disconnect kommer opp, så holder du inn den midterste knappen og menu... Endret 19. mai 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 takk for svar, har prøvd alt som er foreslått, men ingenting fungerer. Problemet er det fortsatt. Har sett på Apple forumet og mange har akkurat samme problem. Skulle ønske jeg kjøpte meg Creative Zen istedet for (ikke MINI, det er noe herk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå