a_tomren Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei! Jeg planlegger å kjøpe meg ett nytt Socket 939 system med Venice. Og jeg har lest at Venice er overklokkerenes drøm, så når det kommer ut kommer jeg til å kjøpe det. Men over til kjøling, hva kjøling trenger jeg? Jeg driter i casemod o.s.v, jeg vil ha den kjøleren som kjøler best! Rett og slett. Budsjett er ikke noe problem. Sier jatakk til alle tips og ideer. Mvh. Alexander Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303661&cks=PRL kos deg Lenke til kommentar
a_tomren Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Haha! Her er det snakk om lufkjøling, ikke vannkjøling eller vapochill! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Første forslaget her er jo noe av det bedre ja. Hvis det er luft kjøler du er ute etter så anbefaler jeg en av disse CoolerMaster Hyper 6 ThermalRight XP120 ThermalRight XP90C Zalman CNPS7700B-Cu Endret 11. mai 2005 av JimRamse Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Budsjett er ikke noe problem. Ja jeg leste rett Vis det er luftkjøling ville jeg kjøpt Thermaltake XP 120. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Eg ville også valgt Thermaltake XP 120. Skal være meget god den. Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hei! Jeg planlegger å kjøpe meg ett nytt Socket 939 system med Venice. Og jeg har lest at Venice er overklokkerenes drøm, så når det kommer ut kommer jeg til å kjøpe det. Men over til kjøling, hva kjøling trenger jeg? Jeg driter i casemod o.s.v, jeg vil ha den kjøleren som kjøler best! Rett og slett. Budsjett er ikke noe problem. Sier jatakk til alle tips og ideer. Mvh. Alexander venice core ?? komm nettop hjem fra singapore, kuala lumpor og bankok...no venice core å få takk i bare i hongkong....de snakket om 3 månder minst eller mer når den kommer til å få takk i..håper det gå lit fortere i norge... on topic...Hyper 6 cooler ruler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå