phax Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 hei, lurer abre på om det er mulig og få tak i et relativt kraftig skjermkort med passiv kjøling til en fornuftig pris? synes og huske jeg leste noe om et 6600 med dobbel dvi og passiv kjøling til under tusenlappen, men har ikke sett noe til det.. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvis du skal ha "passiv"- kjølt skjermkort med dobbelt DVI, kan du gå for et PowerColor Bravo X700 128 . Både Asus, og Gigabyte har passive 6600 kort, men bare med 1 DVI. Men under 1000-lappen får du dem vel ikke... Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) dobbel dvi er ikke noe krav, men et stort pluss er det jo selvsagt. nevnte det bare siden det var det på det kortet jeg hørte snakk om. hvordan yter et 6600 kort egentlig? iforhold til f.eks 9800pro. edit: pris på det x700 kortet da? og hvordan yter det sånn ca? edit: fant ut at det var det x700 kortet k-orm nevnte jeg egentlig hadde tenkt på.. ytelsen på dette er vel i nærheten av et 9800pro? noen som vet hvor man får tak i deT? Endret 11. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå