wilbur626 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har nå et oppsett med en standard 17" CRT monitor koblet til et GeForce mx440 (pci kort) og en 32" lcd skjerm koblet til et ATI RADEON 9200 (AGP) Finnes det en måte for meg å få begge kortene til å vise samme bilde ? Det eneste jeg får til nå, er å utvide desktopen til begge display, noe jeg ikke synes noe om da skjermene ikke befinner seg i samme rom. HJELP! PS : Jeg vet at begge skjermkortene stinker. Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Klone-modus? driver? Se i manualen? Google en driver? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Vet ikke helt hvordan det blir siden du bruker 2 skjermkort. Men prøv med kloning. Hvis ikke så er det bare å kjøpe et skjermkort som har 2 utganger. koster bare noen hundre lapper uansett.. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det er vel ingen driver som støtter dette når du bruker ett kort med ATI og ett med GeForce brikke. Hadde du hatt to GeForce kort kunne du gjort det enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå