Furyfax Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Når eg ska logga meg på hotmail for å sjekka mailen min, så får eg opp følgande vindu når eg har skrevet inn adresse og passord. Hvis eg trykke avbryt så komme eg ikkje inn på min mail. Noen andre som har fått dette, og hva er det ? Har da ikkje lyst på enda mer SPAM! Endret 11. mai 2005 av Furyfax Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det er nok Microsoft som strammer sikkerhetsskruen enda noen runder... Jeg gikk igjennom de trinnene siden jeg ikke fikk tilgang til Hotmail'en min på andre måter Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Litt merkelig, har to pcer hjemme, den ene kan eg sjekke mailen min uten problemer, mens den andre får eg opp detta vinduet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Riktig sted for dette er Programvare -> Nett-tjenester Endret 11. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg