Gå til innhold

radeon 9550 256MB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med nytt kort!

Endel av svarene her kan du bare se bort fra, tenker på datafreakene. De skal jo alltid ha det siste og beste i skjermkort. I tillegg så er det fram med hageslange, loddebolt, hammer og sag for å få det enda bedre. :yes:

Skjermkortene gløder i de tusen hjem. :thumbup:

Hvis du er fornøyd og har fått et kort som var mye bedre enn det du hadde; lykke til. :!:

Lenke til kommentar
Gratulerer med nytt kort!

Endel av svarene her kan du bare se bort fra, tenker på datafreakene. De skal jo alltid ha det siste og beste i skjermkort. I tillegg så er det fram med hageslange, loddebolt, hammer og sag for å få det enda bedre. :yes:

Skjermkortene gløder i de tusen hjem. :thumbup:

Hvis du er fornøyd og har fått et kort som var mye bedre enn det du hadde; lykke til. :!:

så du er med på at det er et bra kort...?

Lenke til kommentar
han som selger kortet nekter å redusere prisen. får vel bare kjøpte de for 500

Da gjør du et utrolig dårlig kjøp for å si det slik! Ta en titt på bruktmarkedet her på hardware og se om du finner noe der...

Lenke til kommentar

Ytelses messig, hvor ligger dtte kortet på denne listen?

Middelklasse

Radeon X700 XT

Radeon X700 Pro

Radeon X700

Radeon 9800 XT

Radeon 9800 Pro 256 bit

Radeon 9800 Pro 128 bit

Radeon 9700 Pro

Radeon 9800

Radeon 9700

Radeon 9800 LE

Radeon 9500 Pro

Radeon 9600 XT

Radeon 9800 SE 256 bit

Radeon 9600 Pro

Radeon 9800 SE 128-bit

Radeon 9500

Radeon 9600

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
han som selger kortet nekter å redusere prisen. får vel bare kjøpte de for 500

Har du kjøpt det eller ikke? (Du har jo kortet listet opp i "siggen" din).

Kortet koster jo kr.599 nytt.. så du gjør jo ikke akkurat en god deal, men det tror jeg du må slutte å bruke mer energi på nå...

De av oss som har litt greie på dette har gitt deg noen råd.. som du har litt problemer med å ta til deg...

Uansett hvor mange ganger du spør... svaret er:

Dette er ett dårlig kjøp.

Argumenter om at du ikke vil betale frakt.. er forsåvidt greie nok... for ett billig dårlig kort som du kan kjøpe av "naboen"..

Og da lar du det bli med det..

Det er nok av gode alternativer på demovare-salg hos Komplett.. Du kan også gjøre bedre kjøp på bruktmarkedet, men du har jo utelukket frakt..

En gang til:

Slutt å "spamme" om dette kortet.. Det er ett greit low-end kort.. nederst på lista du har posted over her.. Du kan spille med det... og til resten av hw'n din står det i stil.. :)

Lenke til kommentar

for og si det sånn, det er ikke et bra kjøp nei. det kan ingen påstå.

men som en liten midlertidig oppgradering fra det du har mens du sparer opp penger til noe bedre så duger det.

du har tydelig veldig lyst på kortet så bare kjøp det sier nå jeg. :)

men hadde det vært opptil meg så ville jeg spart/lånt en ekstra 500,- lapp hos mor eller far og skaffet et demobrukt 6800le fra komplett, evt et 6600gt visst du finner. eller funnet noen andre bra tilbud på bruktmarkedet.

edit: du er vel litt ung regner jeg med og har sikkert ikke jobb? tenker bare pga av busjettet ditt. et lite tips til og skaffe raske penger nå i mai er faktisk og pante flasker! det høres kanskje litt lame ut, men det er sant. :) dra tidlig en morgen til nærmeste russefeste plass med et par søppelsekker så er du nok fort et par hundre kroner rikere. hørt om folk som tjener grovt på ei helg her i trondheim på og samleflasker i russetida.

Endret av phax
Lenke til kommentar

eg e 17, og gidd ikke å gå rundt å samle flasker etter russer. + at eg har stipend, men eg har ikke lyst å bruke så sinnsykt masse av stipendet, fordi eg skal bruke de på andre ting. og derfor har eg ikke så masse penger overt til skjermkort, synd, mn thats life. eg synst no at eg gjør et bra valg siden eg ikke har så mange penger til skjermkort, og det er uakseptabelt å kjøpe et for 1000kr eller mer eg synst eg e flink som har strekt meg til 500kr hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe et 9200 SE for 50 kr, men de blei ingenting av, men alt e jo masse bedre enn mitt GF 4MX 440 64MB, det kan vel alle inrømme?

Endret av vegis
Lenke til kommentar

radeon 9550 er rimelig elendig da... bedre å kjøpe et brukt kort..:

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2195&p=5

Se selv :)

Ai ai, sjekket 9550 mot 440mx.. lol de har samme multi-texturing fillrate, vertex rate og memory bandwidth...

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2195&p=7

Med andre ord kjøpte du et marginalt kjappere kort som har dx8 og dx9 støtte.

Elendig kjøp.

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...