Gå til innhold

radeon 9550 256MB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
greit nok at kortet er bedre en 440mx, men synes ikke det er verdt 500,- men men, en hundrings fra eller til har strengt tatt ikke så mye og si i det lange løp. grattis med nytt skjermkort.

edit: vegis, sigg'n din bryter med litt diverse regler.

ka regler bryter den då?

Lenke til kommentar
greit nok at kortet er bedre en 440mx, men synes ikke det er verdt 500,- men men, en hundrings fra eller til har strengt tatt ikke så mye og si i det lange løp. grattis med nytt skjermkort.

edit: vegis, sigg'n din bryter med litt diverse regler.

ka regler bryter den då?

Brudd på forumreglene: Over 4 linjer i signaturen, samt ikke minste skriftstørrelse.

Du har blitt rapportert, men moderator ser sikkert bort fra det nå som du har endret den..

Lenke til kommentar
Du vil slite med Doom 3 men det vil vel gå rundt på et vis i laveste oppløsning.

det går fint med lav oppløsnig og detaljer på medium, så det går nok hel greit å spille doom3. hl2 også.

dere må huske at kortene blir ikke noe dårligere i spesifikasjonene selv om de blir mer gammeldagse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
aperture?

Det betyr enkelt forklart at Bios/OS'et setter av en "buffer" (egentlig en peker-tabell) i system-memory som benyttes for "textures" (det som er bakgrunner/mønster i 3D-spill). Dvs. når det ikke er nok RAM på skjermkortet (noe du ikke behøver å bekymre deg for).. så benyttes system-RAM...

Du setter APG aperture size i Bios (Advanced Chipset Config..).. default er typisk 128MB...

Når det må taes ibruk i spill..så er effekten som å "dra i brekket" på en bil... Da lagger det voldsomt...

Ad topic:

Du kunne med fordel brukt ca. 500kr på ett demo/brukt 9600Pro m/128MB skjermminne.. Det ville vært ett bedre kjøp..men nå er det for seint.. og du bør ikke tenke så mye på om du har gjort ett godt/dårlig kjøp.. Noen feil må man jo ta i livet.. :)

Lenke til kommentar
aperture?

Det betyr enkelt forklart at Bios/OS'et setter av en "buffer" (egentlig en peker-tabell) i system-memory som benyttes for "textures" (det som er bakgrunner/mønster i 3D-spill). Dvs. når det ikke er nok RAM på skjermkortet (noe du ikke behøver å bekymre deg for).. så benyttes system-RAM...

Du setter APG aperture size i Bios (Advanced Chipset Config..).. default er typisk 128MB...

Når det må taes ibruk i spill..så er effekten som å "dra i brekket" på en bil... Da lagger det voldsomt...

Ad topic:

Du kunne med fordel brukt ca. 500kr på ett demo/brukt 9600Pro m/128MB skjermminne.. Det ville vært ett bedre kjøp..men nå er det for seint.. og du bør ikke tenke så mye på om du har gjort ett godt/dårlig kjøp.. Noen feil må man jo ta i livet.. :)

så du mener eg har gjort en feil?

Lenke til kommentar

eller egetnlig har eg ikke gjort en feil, har valgt å ikke handel på nettet fordi då slipper eg frakt, og han eg har kjøpt dette kortet av bor bare 1 min fra der eg bor, og då betaler eg kun 500 hvis eg skulle ha kjøpt på nettet motte eg betalt ca 150 kr i frakt og då hadde d eblitt kr 650 og eg har ikke så masse penger, har andre ting å bruke pengene mine på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...