Gå til innhold

radeon 9550 256MB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kortet er middelmådig, prisen var sånn passe og du kan spille HL2 uten den store eyecandy. Du vil slite med Doom 3 men det vil vel gå rundt på et vis i laveste oppløsning.

Om kortet er verd pengene kan du selv avgjøre. Du har ikke blitt lurt på noe vis men du har heller ikke skutt gullfuglen. Hvis du ikke er kresen vil kortet mest sannsynlig duge greit nok for deg.

:Edit modererte uttalelsene..

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
Helt på trynet å betale 500 for et brukt old-tech kort som koster 599 nytt, spør du meg...

599 + porto + oppkravsgebyr = ca. 730,-

kan jo betale med visa da.. og er man heldig så kan man få det sendt som brev og slippe unna med bare 39,- i porto.

synes uansett 500,- er overprisa for det kortet der. og det kicker nok ikke akkurat ass i doom3 eller hl2.

Lenke til kommentar
Helt på trynet å betale 500 for et brukt old-tech kort som koster 599 nytt, spør du meg...

599 + porto + oppkravsgebyr = ca. 730,-

kan jo betale med visa da.. og er man heldig så kan man få det sendt som brev og slippe unna med bare 39,- i porto.

synes uansett 500,- er overprisa for det kortet der. og det kicker nok ikke akkurat ass i doom3 eller hl2.

Jaok ! kroppen har ikke mer peng å legge ut for et skjermkort så det så...

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
men et enkelt spørsmål: hvis du hadde hatt et Nvidia GeForce 4 MX 440 64MB skjermkort i din PC, og ikke hadde så mange penger å oppgradere for, ville du då kjøpt dette kortet då? for 500kr? e de slik sett værdt pengene?

Jepp ! Jeg hadde gjort det, kortet er jo mye bedre enn 440MX da...

Lenke til kommentar

greit nok at kortet er bedre en 440mx, men synes ikke det er verdt 500,- men men, en hundrings fra eller til har strengt tatt ikke så mye og si i det lange løp. grattis med nytt skjermkort.

edit: vegis, sigg'n din bryter med litt diverse regler.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...