Gå til innhold

tenker jeg skal kjøpe denne. Men er ikke sikker

Anbefalte innlegg

Hei og ho. Jeg vurderer kjøp av en bærbar pc. Det er en stor invistering for meg :=) ettersom jeg ikke er så veldig rik hehe. Og jeg kom over denne pcen her, den virker ganske bra. Men så har ikke jeg så mye peiling på hardware da, om hva som er bra, og hva jeg ikke bør kjøpe. Merke osv osv osv.

Men denne virket som noe jeg ville ha. Den skal egentlig ikke brukes til så mye, bare skole arbeid, og kanskje litt spilling når ting begyner å bli kjedelig ;)

http://psdata.no/ps.asp?it=108715&sort=Pht...t=108715&sort=P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og spørsmålet var? Regner med du er ute etter å høre hva vi andre synes om denne bærbare pc'n.

Det er en meget bra pc, men kanskje litt "overkill" om du stort sett skal bruke pc'n til skolearbeid. Da finnes det mye rimeligere alternativer.

PS! Feilpostet og rapportert.

Lenke til kommentar

Hvis du kun skal bruke maskinen til skolearbeid er nok maskinen litt overkill. Da kan du klare deg med Celeron-M og Intigrert skjermkort... ;)

Men hvis du mener du spiller såpass mye at det er verdt de 2-3000 ekstra, så er det absolutt et kjempegodt valg. Har en slik maskin selv og angrer ikke i det hele tatt.

Netshop.no selger akkurat den samme pcen. Du kan ta en kikk der også, der kan du konfigurere den til å passe dine bruksområder :p:thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, spørsmålet var hva dere synes ja ;) gikk litt fort i svingene. Du mener det er overkill.. Men jeg vil ha en pc det kan spilles noe av de nyere spillene på også. ettersom det blir at jeg kommer til å bytte ut den stasjonære. Da er det greit å ha en litt kraftig en. Da spør jeg igjen, hvordan vil den pcen fungere både som spill pc, og "arbeids" pc.

Det jeg er litt usikker på her, er prossesoren. kommer til å kjøpe en ekstra 256brikke. og skjermkortet er vel relativt bra.

Lenke til kommentar

Har en slik maskin selv, og er kjempefornøyd. Du kan vel for øyeblikket spille de nyeste spillene, men skjermkortet er ikke supert. Skal du spille, og vil at pcen skal vare lenge fremover, ville jeg kjøpt en pc med enda bedre skjermkort. Tror DELL har en slik en, men er usikker på prisen :hmm:

Men at det er en god maskin er det ingen tvil om. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...