marius90 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) er det noen som har noen erfaringer med dette kabinettet? tåler det mye? er strømforsyninga bra en grei/bra er den på 400watt som det sies her er linkenkabinettet (dreamer) edit: endra en liten feil jeg Endret 11. mai 2005 av marius90 Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Holdt på og si... Hvilken CPU? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Holdt på og si... Hvilken CPU? hehe, skrev litt feil, tenkte på noe helt annet, men har endra nå Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 har en kamerat som har det kabinette det bråker litt mn ellers er det greit og jobbe i og fanzy og se på Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Hvis du vil ha et litt sånn "jalla karbinett" så vil jeg sterkt anbefale degdette! det er veldig tøft, godt og jobbe i, stort og mange praktiske løsninger... men selfølgelig, det beste er og modde selv Endret 12. mai 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Zeo Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 er det noen som har noen erfaringer med dette kabinettet?tåler det mye? er strømforsyninga bra en grei/bra er den på 400watt som det sies her er linkenkabinettet (dreamer) edit: endra en liten feil jeg Jeg lurer også på å kjøpe dette kabinettet Men jeg lurer veldi på den strømforsyninga jeg også... Så billing med ei så sterk strømforsyning.. hmm... Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Hvis du vil ha et litt sånn "jalla karbinett" så vil jeg sterkt anbefale degdette! det er veldig tøft, godt og jobbe i, stort og mange praktiske løsninger...men selfølgelig, det beste er og modde selv faen heller nå har jeg bestilt kabinettet, så får microplex inn nye tøffe kabinetter men tilbake til saken, er det noen som har erfaringer med strømforsyninga? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvis du vil ha et litt sånn "jalla karbinett" så vil jeg sterkt anbefale degdette! det er veldig tøft, godt og jobbe i, stort og mange praktiske løsninger...men selfølgelig, det beste er og modde selv faen heller nå har jeg bestilt kabinettet, så får microplex inn nye tøffe kabinetter men tilbake til saken, er det noen som har erfaringer med strømforsyninga? det er ikke nytt da Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvis du vil ha et litt sånn "jalla karbinett" så vil jeg sterkt anbefale degdette! det er veldig tøft, godt og jobbe i, stort og mange praktiske løsninger...men selfølgelig, det beste er og modde selv det der er det jævligste kabisset som finnes Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Hvis du vil ha et litt sånn "jalla karbinett" så vil jeg sterkt anbefale degdette! det er veldig tøft, godt og jobbe i, stort og mange praktiske løsninger...men selfølgelig, det beste er og modde selv det der er det jævligste kabisset som finnes nja, er ikke enig i det. jeg bygger pcer for andre og sånn, jeg har sett hva dårlig er.. (!) karbinettet har litt merklige vrier, kan være vanskelige og venne seg til, men veldig geniale egentlig, som usb og lyd på toppen av karbinettet! men smaken er som korea, det er delt Edit: leifer Endret 13. mai 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg er enig med gunz jeg. Liker ikke det kabinettet Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg er enig med gunz jeg. Liker ikke det kabinettet hva, er det utsende messig du mener da? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Hvis du vil ha et litt sånn "jalla karbinett" så vil jeg sterkt anbefale degdette! det er veldig tøft, godt og jobbe i, stort og mange praktiske løsninger...men selfølgelig, det beste er og modde selv faen heller nå har jeg bestilt kabinettet, så får microplex inn nye tøffe kabinetter men tilbake til saken, er det noen som har erfaringer med strømforsyninga? det er ikke nytt da jeg var inne på microplex for ca 1uke siden, de hadde ikke så mage kabinewtter der da? eller "drømmer" jeg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nei, det er litt skralt.. Det må jeg si! Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 er det noen som har erfaringer med strømforsyninga? ingen som vet om den kan brukes? er den så stor som det sies? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå