Gå til innhold

noen som har noen erfaringer med dette kabinettet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen som har noen erfaringer med dette kabinettet?

tåler det mye?

er strømforsyninga bra en grei/bra

er den på 400watt som det sies

her er linkenkabinettet (dreamer)

edit: endra en liten feil jeg

Jeg lurer også på å kjøpe dette kabinettet ;)

Men jeg lurer veldi på den strømforsyninga jeg også... Så billing med ei så sterk strømforsyning.. hmm...

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha et litt sånn "jalla karbinett" så vil jeg sterkt anbefale degdette! det er veldig tøft, godt og jobbe i, stort og mange praktiske løsninger...

men selfølgelig, det beste er og modde selv :D

faen heller nå har jeg bestilt kabinettet, så får microplex inn nye tøffe kabinetter :nei:

men tilbake til saken, er det noen som har erfaringer med strømforsyninga?

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha et litt sånn "jalla karbinett" så vil jeg sterkt anbefale degdette! det er veldig tøft, godt og jobbe i, stort og mange praktiske løsninger...

faen heller nå har jeg bestilt kabinettet, så får microplex inn nye tøffe kabinetter :nei:

det er ikke nytt da ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

det der er det jævligste kabisset som finnes :nei:

Lenke til kommentar

det der er det jævligste kabisset som finnes :nei:

nja, er ikke enig i det. jeg bygger pcer for andre og sånn, jeg har sett hva dårlig er.. (!)

karbinettet har litt merklige vrier, kan være vanskelige og venne seg til, men veldig geniale egentlig, som usb og lyd på toppen av karbinettet! men smaken er som korea, det er delt :thumbup:

Edit: leifer

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar

det er ikke nytt da ;)

jeg var inne på microplex for ca 1uke siden, de hadde ikke så mage kabinewtter der da? eller "drømmer" jeg :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...