TCK Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 hei! ett lite dumt spørmål her gutter! Hvor laster eg ned den nyeste frontpage ver? ikke .no update ver! Bare ein rein frontpage... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 MicroSoft Frontpage? Siste versjon er vel den som følger med XP-Office'n... (Jeg antar at det følger en med der.) (Så, TCK. Hva skal du med FrontPage? Om du skal lage nettsider, vil jeg anbefale deg MacroMedia's DreamWeaver.) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: (Så, TCK. Hva skal du med FrontPage? Om du skal lage nettsider, vil jeg anbefale deg MacroMedia's DreamWeaver.) pøh. wysiwyg-programmer er noe dritt. notepad er for barskinger som kan html. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Pingle! De virkelig tøffe bruker "copy con" i dos-prompt. :razz: Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 PØH! De virkelig gode, klarer å lage gode sider UANSETT hvilken editor, å kunne HTML er kun en bonus! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 09:40, psilocybe skrev: Quote: (Så, TCK. Hva skal du med FrontPage? Om du skal lage nettsider, vil jeg anbefale deg MacroMedia's DreamWeaver.) pøh. wysiwyg-programmer er noe dritt. notepad er for barskinger som kan html. Jeg vet ikke om TCK kan HTML eller ikke. Selv er Notepad mitt førstevalg. Men jeg KAN HTML. Men til en som skal ha et WYSIWYG-program, er MM-DW bedre enn MS-FP. Helt klart. Edit; Pluss at MM-DW har en genial funksjon der man kan velge å ha halve skjermen til å vise kode, og andre halve til å vise det visuelle. Supert! _________________ "Test everything. Hold on to the good." (1. Tessalonians 5:12) Mvh, Tore Jakob Haugen [ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-07-13 13:27 ] Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 09:40, psilocybe skrev:pøh. wysiwyg-programmer er noe dritt. notepad er for barskinger som kan html. Eh... nå er vel ikke notepad brukbar for noe som helst av kildekode... Har man mer enn en skjermhøyde med kode er syntax highlighting helt nødvendig. Min 'web coding hall of fame' _________________ Jesus saves, but only Buddah makes incremental backups. [ Denne Melding var redigert av: MailMan13 på 2002-07-13 15:04 ] Lenke til kommentar
TCK Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 eg holder på å lære meg html. Eg kunne det 80% før, men så slutta eg med d. Hvor kan eg laste ned mm-dw eller hva d hvar? og hvor stor? Litt kjedlig for meg vis den fila er veldig stor pga eg har dail-up modem.... _________________ Har ikke så mye å fortelle.. [ Denne Melding var redigert av: TCK på 2002-07-13 19:18 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 19:18, TCK skrev:. Hvor kan eg laste ned mm-dw eller hva d hvar? og hvor stor? .. http://www.macromedia.com holder meg til Homesite jeg :smile: Det et no.1 tool'et for hobbyfolk :smile: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Enig med deg Anders. Selv bruker jeg FP og det holder mer enn nok til hobbybruk. Ingen vits i å kjøpe et trykkeri for å skrive et brev liksom. (Ellers så er jeg veldig tilhenger av CC da :razz:) Lenke til kommentar
TCK Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Gutter.. Tror eg kan glemme Dream Waver MX! Den var på 48 mb.. (min linje tar max 3,0 kb/s). Så er det noen som vet om non gratis cd'er eg kan bestille som d er dreamwaver mx på? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 du Anders Leipsland hvor laster eg ned Homesite?? Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 http://www.macromedia.com/software/homesite/trial/ 13 MB... -yummy- Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 DreamWeaver MX følger med cd'en i siste PCPro. Løp og kjøp... Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Jeg kan anbefale Dreamweaver av hele mitt hjerte. Template egenskapen er virkelig nyttig, og man kan dessuten ha library's som er uavhengige av template'ene. Går det tregt å komme i gang med DW, ta en titt på ComputerArts' layout skills og Dreamweaver 4 techniques! Håper dette var litt til hjelp :smile: Lenke til kommentar
TCK Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Er ikke PCPro på dvd-ROM? eg har uheldigvis ikke dvd spiller på pc'en for øyblikket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå