Gå til innhold

Labtec 500w piper som bare det

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gi den et smell (slag) det gjorde jeg med min qtec 350W da jeg hadde den. Den begynte å pipe, slo til den så sluttet den eller så byttet den frekvens.

Jeg vet ikke hvorfor den er sånn. Min brant opp noen dager senere. Kanskje pga jeg slo den litt :love: men det var jo bare en qtec

Lenke til kommentar

hmm... Jeg slo på den litt se, hehe, men det var veldig svakt.

Den piper veldig, særlig i spill som feks. CS Soruce osv. Veldig plagsomt. Det har kommet røyk og en veldig sterk lukt osv. ut av den, man kan si den har fått veldig mye bank, men den lever ennå :)

Har ikke penger til ny, først må jeg ha nytt minne, fordi TwinMos Twister ikke støtter Amd 64

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

du må nok skifte den før den drar med seg resten av systemet i døden :S mulig at det blir for varmt? har du sjekket viftene?

Lenke til kommentar

Ja, jeg har tatt ut 2 80* vifter, men jeg satt inn en 120 papst, den får mer enn nok kjøling. Det kommer under 20* kald luft ut.

Hvordan skal den dra med seg alt det andre ?

Hvis den stopper, så stopper den jo, men hvis den begynner og brenne, så er det jo kanskje et lite problem. Men alt kan fikses med teip :)

Lenke til kommentar

Var jeg deg Stian_A, så ville jeg byttet den PSU´n så fort som mulig!

Det man må huske på, er at det tross alt hele tiden står 220v vekselstrøm i den, selv om maskinen er slått av.

Om en eller fler av komponentene er (delvis) defekte, så kan dette føre til brann!

Og tro meg, slikt skjer dessverre ofte når man ikke er tilstede.

Du kan sikkert tenke deg konsekvensene, om noe slikt skulle skje.....

Lenke til kommentar

og den skjeldne gangen du kjøper en PSU, ikke kjøp Labtec. det er akuratt som og kjøpe sand i sahara.. viker ikke i det hele tatt.. hold deg unna noen få merker som: Labtec, trust og q-tec.

det er en grunn til at de er billige.. :D

Lenke til kommentar
og den skjeldne gangen du kjøper en PSU, ikke kjøp Labtec. det er akuratt som og kjøpe sand i sahara.. viker ikke i det hele tatt.. hold deg unna noen få merker som: Labtec, trust og q-tec.

det er en grunn til at de er billige.. :D

Da det er snakk om PSU, hva med en TechSolo PSU da! Noen erfaring med de?

Lenke til kommentar
Du kan også satse på en bzerk 500w, de skal være ganske bra, selv om de er billige. Har selv OCZ modsteam 450w, er Super fornøyd med denne :D kjøpes på netshop.no ;)

ja.. ikke for og stille bzerk'en i dårlig lys, har den selv. men har problemer med et eller annet ( ikke sikker på hva det er) men som sagt i andre tråder tviler jeg på at det har noe med PSU'en og være.. men har ikke oppdaga noe uten om, og har ikke hørt om andre som har dette problemet...

men den beste ville vært mist 500w. koster 3 hundringser mer... men sies at det er mye for pengene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...