Tuttebobo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 her kan vi snakke om bra punk rock, og da mener jeg ikke green day, blink 182,sum 41 og de greiene der.. her snakker vi Ramones, The Who, 999, Bad Reigion, Sex Pistols og The Clash. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Snakker vi Charta 77 og Refused også? Lenke til kommentar
Ingizz182 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Refused det e gode greier det Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Siden vi her skal snakke om punk, er det noen her som har hørt om Charta 77? Svensk punkband, som etter min mening er utrolig bra. Vel? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Glittertind! Det er noe slags folkepunk, og jeg liker det. Jeg liker sjelden punk, men Glittertind er bra! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kan Billy Talent gå inn under betegnelsen punk tro? Ganske så ålreite saker i hvert fall. Siden vi her skal snakke om punk, er det noen her som har hørt om Charta 77?Joda, jeg. Men det vet du jo. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 liker Ramones.. de har så bra tekster.. The kkk took my baby away f.eks. Lenke til kommentar
Rudd Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 liker Ramones.. de har så bra tekster.. The kkk took my baby away f.eks. Som venstreliberalistisk jøde, skrev Joey The KKK Took My Baby Away, etter at høyreorientert Johnny "stjal" dama til Joey. Dermed ble; "The KKK Took My Baby Away" skrevet av Joey. De to (Joey Ramone og Johnny Ramone) snakket ikke med hverandre på 16 år, etter denne hendelsen. Men de forsatte å spille band sammen. Utrolig! Siden du liker teksten så godt, vet du kanskje dette. Jaja. The Ramones = Rudd Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Bad Religion er fett, spesielt skiva "The Process of Belief". Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Billy Idol. han har mye bra. men alle glemmer Iggy Pop hele tiden Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 iggy pop er jo i skyggen av ramones da Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Bad Religion er fett, spesielt skiva "The Process of Belief". Bad Religion er pent ja. Om du liker det, får du sikkert sansen for Pennywise også. Beste Ramones-sangen imo, er jo Beat on the Brat. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Sex Pistols, Ramones og The Clash er jo alle bra band. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 At The Drive-In. 'Nuff said. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Dead Kennedys, Anti-Flag, Refused, Offspring og som HalTan sier; At The Drive-In Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 iggy pop er jo i skyggen av ramones da hehe, joda, men syntes han har gitt ut mye som er bedre enn f.eks ramones og sex pistols. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Siden vi her skal snakke om punk, er det noen her som har hørt om Charta 77? Svensk punkband, som etter min mening er utrolig bra. Vel? Jepp fikk en singel av de på tiger... Helt ok de,m men har bare hørt den singelen. Mye bra nevnt her, vet ikke om NOFX er nevne verdig men jeg ånda og levde for dem i 5-6 år.. Om man liker litt hardcore kan jeg anbefale sick of it all spesielt call to arms.. Et band som jeg synes er drit fett, er real mckenzies de spiller skotsk punk. Så de på rockefelelr da de varma opp for NOFX var drit fett live og musikken er ganske så bra, men kanskje litt for me first and the gimme gimems stil, men absolutt verdt å sjekke ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg