Earendil Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 I dag fekk eg mini iPoden min! Endeleg, tok si tid. Var ein god del ventetid, bestilte den frå www.apple.no Er uansett ganske nøgd med spelaren. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Eg får berre gratulere! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Grattis! Håper den funker fint! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Den funker vel ganske fint, sjølv om eg må sei at overføringa var ganske tungvint. Overføring måtte skje via iTunes og etter det eg erfarte, måtte eg overføre ein og ein song. Ellers er det ein ganske grei spelar. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Sjekk ut www.ephpod.com. Der bruker du ephpod til å overføre/flytte/redigere filene på ipod'en din... Var halvveis til å hive hele røkla ut vinduet pga itunes, helt til jeg fant det progget der... Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Den funker vel ganske fint, sjølv om eg må sei at overføringa var ganske tungvint. Overføring måtte skje via iTunes og etter det eg erfarte, måtte eg overføre ein og ein song. Ellers er det ein ganske grei spelar. Automatisk overføring (husker ikke helt hva det heter, men tror det var noe slikt)? Har riktignok en vanlig iPod 20gb, men vil tro du kan gjøre det samme med en iPod mini... Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Gratulerer, vil og ha Ipod, men har ikke mye penger nå nei Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 iPod Men bare sett på automatisk overføring, så går det av seg selv Lenke til kommentar
acon Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Fikk også Ipod Mini, igår 6GB til 1900,-... greit nok kjøpt i Frankrike, men de har norske menyer, garanti og visntnok gratis support gjennom et fransk selskap. Så slipper jeg betale for Appel sin support. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Fikk også Ipod Mini, igår 6GB til 1900,-... greit nok kjøpt i Frankrike, men de har norske menyer, garanti og visntnok gratis support gjennom et fransk selskap. Så slipper jeg betale for Appel sin support. Gratulerer til deg og da Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hva synes dere? Har en Ipod Mini som venter på meg snart i posten (forhåpentligvis) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Tykkjer det er ein ganske fin spelar. Er ikkje så mykje som gjer at den stiller i ei eiga klasse, bortsett frå hjulet. Litt synd at den ikkje spelar av .WMA-filer. Designet er ihvertfall meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå