Gå til innhold

Hvem spiller DDR?


sparks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heh, cobalt flux er god, sammenlignet med gamle Logic matta ja =)

Tviler ikke. :D

Jeg føler jeg er ganske nærme å klare Max300 på Expert nå, men har ikke klart å henge med til slutten enda...

Mens sanger som Paranoia KCET, Summer Love, Trip Machine osv. tar jeg på exp. :cool:

Medlem i DDR Hardcore?

Lenke til kommentar

Ikkje gløym at du treng svært uthaldne musklar i beina, ihvertfall visst du har ei uvane for å trampe, som eg dessverre har. :(

Slit mykje med å bli kvitt den, men må nok gjere det for å begynne på expert.

 

Edit:

Sparks: www.positivegaming.com var dessverre tom for Logic3. Trur liksom eg ikkje orkar bruke 3000 kr på ei dansematte, føler det blir litt mykje, men vil helst ha metall.

Endret av Earendil
Lenke til kommentar
Vel, jeg har aldri prøvd, men jeg tror det kommer til å gå til helvete. :p

 

Edit: Kondis har jeg. ;)

Bare prøv. Og selv om det går til helvete første gangene, så ikke gi opp. Du vet du kan klare det, og når du begynner å bli god så er det utrolig artig :yes:

Det er vel ikke direkte dansing nei, men du bør jo helst ha en del rytme da, god koordinasjon i beina, og ikke minst god kondis. Og har du ikke god kondis når du begynner første gang, så får du det etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Ikkje gløym at du treng svært uthaldne musklar i beina, ihvertfall visst du har ei uvane for å trampe, som eg dessverre har. :(

Slit mykje med å bli kvitt den, men må nok gjere det for å begynne på expert.

 

Edit:

Sparks: www.positivegaming.com var dessverre tom for Logic3. Trur liksom eg ikkje orkar bruke 3000 kr på ei dansematte, føler det litt mykje, men vil helst ha metall.

Kvalitetsmessig tror jeg (etter å ha lest div. kommentarer rundt omkring på nettet) at du får mye mer kvalitet pr. krone om du kjøper en CF, enn om du går for Logic3.

Forutsetter selvfølgelig at du ikke går lei etter et par uker ;)

Med et økende antall stepfiler, 3000+ i skrivende stund, mange vanskelighetsgrader og skillz som øker fra uke til uke, regner jeg med at det tar en stund før jeg ikke gidder mer.

Bra trening er det også, er alt for lat til å pumpe jern eller jogge..

Lenke til kommentar

Velkommen caerl. Angående flux i forhold til logic3. Logic3 er ikke sammenlignbart i kvalitet imo. Les tester av Logic3 og flux på ddrnorway.no! Har vært med og teste selv da det er broren min som har testet de.. Og Logic3 må modifiseres for å holde..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...