Gå til innhold

Hvem spiller DDR?


sparks

Anbefalte innlegg

Neida, jeg bare tuller :!:

 

Noen her som danser/spiller DDR? Dansemaskinene som står rundt omkring i Norge.. Bare lurte om det var noen med felles interesse!

 

Til moderatorene: Ha litt humor og la threaden stå med den topicen da? :)

Endret av sparks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kobler nå Cobalt Flux matta (syk matte til 3000kr) til pcen og bruker StepMania som simulator... Hva tar dere a? Yndlingssang?

Jeg har en plastmatte til ca 300,-. Og spillet Dancing Stage Megamix. har veldig lyst på en Globalt Flux da, men må nok vente til jeg har bedre råd. ;)

Jeg tar de fleste sangene på spillet, på expert.

Yndlingssanger...vel, det varierer mye. Er så mange bra. Crash! liker jeg veldig godt for den er jeg så 100% trygg på, I det siste har jeg begynt å like My Summer Love mer og mer etter hvert som jeg fikk taket på den. Max300 er jo alltid morsom. Kind Lady er god oppvarming, og Drop the Bomb og Paranoia KCET er også sanger jeg danser mye. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Kobler nå Cobalt Flux matta (syk matte til 3000kr) til pcen og bruker StepMania som simulator... Hva tar dere a? Yndlingssang?

Jeg har en plastmatte til ca 300,-. Og spillet Dancing Stage Megamix. har veldig lyst på en Globalt Flux da, men må nok vente til jeg har bedre råd. ;)

Jeg tar de fleste sangene på spillet, på expert.

Yndlingssanger...vel, det varierer mye. Er så mange bra. Crash! liker jeg veldig godt for den er jeg så 100% trygg på, I det siste har jeg begynt å like My Summer Love mer og mer etter hvert som jeg fikk taket på den. Max300 er jo alltid morsom. Kind Lady er god oppvarming, og Drop the Bomb og Paranoia KCET er også sanger jeg danser mye. :)

Ah, du er litt bedre enn meg.. Klarte Spin The Disc og Blondie Girl på Expert igår!\o/

 

Til dere med "danseskills", dere får bare spille mer, det virker helt rart i begynnelsen, men lær dere hvordan dere skal trå på matta!

Lenke til kommentar
SKal ikke den driten bli lagt til i Olympiske leker ellerno ?

 

Syns jeg har hørt det et sted.. Men iallfall, jeg danser ikke på sånn, sorry hvis jeg skuffa, men jeg tror ikke jeg orker det as

Tviler på det.. er langt å gå fra å bli godkjent som idrett i lille Norge, til å bli en olympisk gren.

Tror Norge er (iallfall nesten) alene om å ha erklært maskindans en offisiell idrett.

 

Sitter forresten selv med Cobalt Flux (anbefales!) + stepmania. Det eneste kjipe er at jeg ikke har 2..... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...