sparks Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Neida, jeg bare tuller :!: Noen her som danser/spiller DDR? Dansemaskinene som står rundt omkring i Norge.. Bare lurte om det var noen med felles interesse! Til moderatorene: Ha litt humor og la threaden stå med den topicen da? Endret 12. mai 2005 av sparks Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Speler stepmaia i ny og ne, skal bli bedre enn deg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 JA, elsker ddr blir alt for skjeldent da Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 SKal ikke den driten bli lagt til i Olympiske leker ellerno ? Syns jeg har hørt det et sted.. Men iallfall, jeg danser ikke på sånn, sorry hvis jeg skuffa, men jeg tror ikke jeg orker det as Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 har nå en sånn dansematte til ps2 og et ellerannet dansespill , så det kan jo hende at jeg tar meg no dansing , men det er skjelden Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Har dansematte til PS2 ja. Danser faktisk hver eneste dag. Blir en del timer i uka. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 på neste arbeidsplassen min er det 2 stk ddr-matter og ps2 er vist slike bra matter, til 3k eller no Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Kobler nå Cobalt Flux matta (syk matte til 3000kr) til pcen og bruker StepMania som simulator... Hva tar dere a? Yndlingssang? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Kobler nå Cobalt Flux matta (syk matte til 3000kr) til pcen og bruker StepMania som simulator... Hva tar dere a? Yndlingssang? Jeg har en plastmatte til ca 300,-. Og spillet Dancing Stage Megamix. har veldig lyst på en Globalt Flux da, men må nok vente til jeg har bedre råd. Jeg tar de fleste sangene på spillet, på expert. Yndlingssanger...vel, det varierer mye. Er så mange bra. Crash! liker jeg veldig godt for den er jeg så 100% trygg på, I det siste har jeg begynt å like My Summer Love mer og mer etter hvert som jeg fikk taket på den. Max300 er jo alltid morsom. Kind Lady er god oppvarming, og Drop the Bomb og Paranoia KCET er også sanger jeg danser mye. Endret 12. mai 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg+Danseskills= For meg er det vel omtrent slik: Jeg+danseskills= Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg+Danseskills= For meg er det vel omtrent slik: Jeg+danseskills= Jeg er verre enn deg! Testa en slik en engang... ....Jeg har gitt opp og prøve og danse.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg+Danseskills= For meg er det vel omtrent slik: Jeg+danseskills= ok da slik med meg og.... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg+Danseskills= For meg er det: Jeg??? Danseskills??? Hehe! På skolen imorgen skal vi faktisk fremføre en dans vi har hatt ca. fire uker på å lage. Jeg og gruppa mi danser til en barnesang! Det kommer til å gå rett i dass, for å si det mildt. Det må være gøy å se på, da. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Kobler nå Cobalt Flux matta (syk matte til 3000kr) til pcen og bruker StepMania som simulator... Hva tar dere a? Yndlingssang? Jeg har en plastmatte til ca 300,-. Og spillet Dancing Stage Megamix. har veldig lyst på en Globalt Flux da, men må nok vente til jeg har bedre råd. Jeg tar de fleste sangene på spillet, på expert. Yndlingssanger...vel, det varierer mye. Er så mange bra. Crash! liker jeg veldig godt for den er jeg så 100% trygg på, I det siste har jeg begynt å like My Summer Love mer og mer etter hvert som jeg fikk taket på den. Max300 er jo alltid morsom. Kind Lady er god oppvarming, og Drop the Bomb og Paranoia KCET er også sanger jeg danser mye. Ah, du er litt bedre enn meg.. Klarte Spin The Disc og Blondie Girl på Expert igår!\o/ Til dere med "danseskills", dere får bare spille mer, det virker helt rart i begynnelsen, men lær dere hvordan dere skal trå på matta! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Før maskinene sto på Oslo Bowling, danset jeg der ganske mye. Etter begge maskinene ble fjernet, så har jeg ikke danset så mye siden da. Sist gang jeg danset på en DDR maskin var lørdag som var på Ski Bowling. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Det er DDR på MegaZone i Oslo såvidt jeg vet =) Det er like bortenfor youngstorget.. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det er DDR på MegaZone i Oslo såvidt jeg vet =) Det er like bortenfor youngstorget.. Jepp.. Lenke til kommentar
stout Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 SKal ikke den driten bli lagt til i Olympiske leker ellerno ? Syns jeg har hørt det et sted.. Men iallfall, jeg danser ikke på sånn, sorry hvis jeg skuffa, men jeg tror ikke jeg orker det as Tviler på det.. er langt å gå fra å bli godkjent som idrett i lille Norge, til å bli en olympisk gren. Tror Norge er (iallfall nesten) alene om å ha erklært maskindans en offisiell idrett. Sitter forresten selv med Cobalt Flux (anbefales!) + stepmania. Det eneste kjipe er at jeg ikke har 2..... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Heh, cobalt flux er god, sammenlignet med gamle Logic matta ja =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå