Tonberry Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Godt mulig at det går an å søke seg fram til dette en plass, men jeg orker ikke akkurat i dag. Har nylig begynt i deltidsjobb på gatekjøkken, og lurer på hvilke prosentsatser som er gjeldende for helge-, natt-, overtidstillegg osv, eller om dette er noe bedriftene bestemmer individuelt. Trenger svar innen morgendagen (fredag) edit: Tjener 105,- i timen hvis dette har noe å si. Endret 11. mai 2005 av Tonberry Lenke til kommentar
simes Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Dersom det er en privateid bedrift og du er deltidsansatt kan dette styres som sjefen selv ønsker det. Jeg fikk i alle fall samme lønn uansett til hvilke tider jeg jobbet på min forrige gatekjøkkenjobb. Hadde ikke nattevakter though. Det beste: Spør sjefen. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jobber selv på deltid på kiosk, har 105,-. Vi får tillegg for søndager og helligdager, ellers får vi ikke noe. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Startet ny jobb idag, får også 105,- timen. Tilleggene er dårlige der jeg jobber, da jeg får kun 25% ekstra etter kl. 1900. Men dette kommer likevel godt med da, siden jeg skal jobbe annenhver uke dag/nattskift. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 ok, takker... Hørte noe greier om 100% tillegg på røde dager (søndager og helligdager) Lenke til kommentar
V36a Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tror dette varierer med hvilken bedrift man jobber på, men jeg vet av flere plasser der man får 100% på røde dager. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Noen som vet hvordan såkalt UB - tillegg fungerer ? Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 hva er det for noe? alkdri hørt om Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Tror det skal være noe relativt nytt, som sier at ungdommer under en viss alder (sikkert 18) som jobber et viss antall timer i måneden (tror det er 40) får en ekstra sum i tillegg til vanlig lønn. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Viss det er UB-tillegget så er det vel Ubekvemstillegget og er standard i ganske mange bedrifter. Det gjelder når ein jobber over ein viss stillingsprosent eller timeantal. Dette gjelder alle og ikkje berre under 18. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jobber som kokk i dyreparken, der er det så mye tillegg at jeg går i surr... :S Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Viss det er UB-tillegget så er det vel Ubekvemstillegget og er standard i ganske mange bedrifter. Det gjelder når ein jobber over ein viss stillingsprosent eller timeantal. Dette gjelder alle og ikkje berre under 18. Ok. Det gjelder ihvertfall når en jobber over 48 timer i måneden, fikk jeg avklart med sjefen. FIkk UB - tillegg forrige lønning, noe som gjorde at jeg fikk 5933,50 kr. () Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå