tarjeim Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg har: Strømforsyning: Chieftec Hovedkort: MSI Strømforsyningen er ny, og det er den som er problemet. Når windows har kommet til loadingscreen og skal inn til innloggingen restarter maskinen. Har testet strømforsyningen på et annet hovedkort og da fungerte den. Har også prøvd en annen strømforsyning på hovedkortet og det fungerer også.. Jeg har også prøvd å koble ut alt, untatt harddisken og hk. Har også prøvd med 3 forskjellige skjermkort.. Ingenting utgjorde forskjell! Virker som om det hovedkortet jeg har og chieftec PSUen ikke er kompatible? Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
tarjeim Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 ingen som vet hva det kan være? takker for alle svar... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Oppdatéring av BIOS? Sjekk temperatur på CPUen. Endret 13. mai 2005 av efikkan Lenke til kommentar
tarjeim Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Har den nyeste oppdateringen på BIOS. Tempen ligger på 40grader (prescott) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå