Giftmedbarn Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg har hørt at man kan øke harryfaktoren til en sliten volvo uten turbo, ved å montere en jukse-dumpventil(popoff) for å få den "rette" lyden. Hvor får man fatt i slike fantastiske saker? Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 lurer på samme saken selv Lenke til kommentar
Remi-A Berg Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det blir ikke den rette lyden uten lyden av en turbo som jobber og en bil som går som bilen låter. En pop-off er bare tull hvis du ikke har en trimmet bil som blir brukt hovedsaklig til bane kjøring. Når jeg er en tur i sentrum å ser meg i rundt å ser biler som så vidt går fremover og pssjer, må jeg le litt for meg selv. Lurer på om eieren tenker at han har verdens raskest bil og at ingen kjører fortere enn han gjennom sentrumsgatene i 20 km/t. Kjør heller en bil med en noenlunde sprek sugemotor. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det finnes fake poppoff. Den stiller du inn slik at den lager en poppelyd på et bestemt turtall. Det er et slagshorn som lager lyden. Koster 4000kr i japan! Og du mister all respekt på kjøpet!!! Har desverre ikke link... Lenke til kommentar
Giftmedbarn Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg blåser i om jeg mister respekt. Det viktigste er at jeg har moro av det selv. jeg kjører tross alt en Volvo 440 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 er et ikke noen slags fløyte man kan montere på exosen som gjør dette ? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 er et ikke noen slags fløyte man kan montere på exosen som gjør dette ? Fløyta som de selger på mobilsentrum lager turbo sus.. IKke poppofflyd. Har selv prøvd den, men den lagde formye motstand i potta så den gikk dårligere... Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg gremmes over å legge ut informasjon som denne ... men som den hjelpsomme person jeg er ... here goes :| Jukse Popoff Ikke sett den på, vær så snill Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg fikk lyst til å montere en på den gamle, bulka, slitne diesel-Hiacen på jobben. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 betale 4000 for å fikse litt på en hiace? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 det finnes jo flere plasser som selger eksosannlegg med en vifte i..f.eks tuning.no har det Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 betale 4000 for å fikse litt på en hiace? Det hadde nesten vært verdt det på en gammal, skamdau, utslitt kommunebil som har gått nesten 400000km. Hehehe... Lenke til kommentar
tikka Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 er et ikke noen slags fløyte man kan montere på exosen som gjør dette ? Fløyta som de selger på mobilsentrum lager turbo sus.. IKke poppofflyd. Har selv prøvd den, men den lagde formye motstand i potta så den gikk dårligere... finner ikke fløyta på www.mobilsentrum.no har du link? Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Prøv denne sida her. http://autospeed.drive.com.au/cms/article.html?&A=2188 Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 www.superstyling.no har fått inn denn NA dumpventil satsen. 4000,- skal ta meg en tur en dag for å se den i aksjon for å se hvordan dette virker i praksis!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå