Chaser Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Trenger ny antivirus og har sett litt på Norten Internett Security 2005 og TrendMicro sin Pc-Cillin. Ikke Norman, den gjør ingenting automatisk nesten. hva anbefaler du? Lenke til kommentar
robot Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Avg antivirus bruker jeg. Avg kan du kjøpe eller laste ned en bra gratis verson. Jeg har brukt avg antivirus i over 2 år, og er fornøyd :-). Jeg bruker gratisversjonen. mer infor finner du her Lenke til kommentar
Chaser Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) ehhh...dumt å spøre men har denne firewall ? trenger noe med det også edit: oi, det er jo firewall på d Endret 11. mai 2005 av Chaser Lenke til kommentar
jag Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har god erfaring med NOD32. Den bruker lite ressurser, er rask og gjør jobben sin. Lenke til kommentar
Diff Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ved å være medlem hos DNB på nettet vil du kunne få Norton helt gratis Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Jeg har brukt norton i mange år, og var fornøyd med den, men byttet den ut for ca. et år siden. Grunnen til det, var at jeg så forskjellen i ytelse mellom Norton hjemme og Norman på jobb. Har det siste året kjørt Norman hjemme også, og har vært enda mer fornøyd med det siden det krever mye mindre ressurser. Sikkerheten i systemene har jeg ikke noe å utsette på. Har ikke sett snurten av virus eller trojanere på maskinen så lenge jeg har brukt disse programmene. Du har jo fått flere forslag, og de er sikkert like gode. Sikkerheten er jo et tett samspill mellom programvaren på maskinen, og den programvaren som sitter mellom øra Edit: Leif was here Endret 11. mai 2005 av mr_trout Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 feil plassering. Forum -> programvare -> sikkerhet til saken: anbefaler NIS 05, alle sier at norton er no skit, men har altid fungert for meg tillegg ha ad-aware og spybot s&d så funker det knall Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Norton Antivirus (Systemworks) og Ad-aware funker greit nok for meg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Flyttes fra "Hardware -> Hjelp til kjøp/salg av PC" til "Programvare -> Sikkerhet" <-- Edit: Fikk et fint antall innlegg nå. 12345. Kanskje på tide å legge seg Endret 11. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ville ikke anbefale og kjøe norton, det er et helsikens program. du får likegode og ja faktisk bedre programmer gratis. sjekk ut avast, avg, bitdefender osv. finnes mange veldig gode gratis alternativer. man får gratis firewall også, men personlig så klarer jeg meg fint med den innebygd i windows.. (sp2 såklart) microsoft antispyware og opera er også to kjekke programmer som hjelper på sikkerheten. gratis de også. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 De som jeg vil anbefale er nod32, avast (støtter xp 64bit), Trend internet security, F-secure antivirus/internet security. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Trenger ny antivirus og har sett litt på Norten Internett Security 2005 og TrendMicro sin Pc-Cillin. Ikke Norman, den gjør ingenting automatisk nesten. hva anbefaler du? NOD32... beste av det beste Imo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå