Gå til innhold

Film: Kosmorama Filmstunt: Første Gang

Anbefalte innlegg

For en måneds tid tilbake ble filmfestivalen Kosmorama avholdt i Trondheim og under disse festlighetene arrangerte de et såkalt Filmstunt.

Jeg og to til teamet opp og deltok. Vi fikk utlevert kamera, redigeringsutstyr og fem dager til å lage en maks tre minutter lang film med tema "For Første Gang".

Vi fikk kun lov til å bruke det ene kameraet vi fikk utlevert og ingenting annet, hverken stativ, lys, eksterne mikrofoner etc.

Det var skikkelig spennende og konkurrere med 29 andre team om å lage den beste kortfilmen. Vi vant ingen verdens ting, men fikk ingen begrunnelse fra jury eller noe slikt. Derfor følte vi oss litt snytt, men jeg tenkte nå å legge en link til filmen her, for å høre om dere kanskje hadde noen ord å si om filmen.

http://www.mdkproductions.net/foerste_gang.mov

Bare sleng på med meninger og/eller spørsmål. Jeg er bare interessert i å høre meninger.

Endret av Alex_DeLarge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en møkkaserver, jeg vet.

Fikk ikke noen form for mulighet til å kopiere filmen selv, for dårlig tid, men jeg kan kanskje få tak i en. Skal gjøre alt jeg kan!

Vi fikk et Sony pdx10p, hvilket etter min mening er et knakende flott kamera til slike ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...