Gå til innhold

GAIN? Adware.


Anbefalte innlegg

Det popper titt og ofte opp "Free Stuff" og annet crap man rett og slett ikke vil vite om. Grunnen er GAIN. Jeg har ikke installert dette, og jeg er eneste bruker av min maskin. Finner ikke noe program på PCn. Har programmet sneket seg inn på maskinen min? I så fall hvordan? Og hvordan i pokker fjerner man makkverket?

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GAIN er et GATOR-produkt!

 

Gjør følgende! Helt seriøst, gjør det...

 

Installer Linux!

Bare kødder.

 

Gå på download.com og søk etter Advanced Administrative Tools, eller trykk på denne linken.

 

Last ned det programmet. Installer det, og gå på process monitor. Der finner du alt som foregår.

 

Der finner du en gator og noe gain-greier. Der kan du stoppe og slette det. For godt.

 

deretter velger du registry cleaner og søker gjennom registryet ditt, og fjerner alle invalide entries!

 

 

Bare hyggelig å kunne hjelpe!

:grin:

Lenke til kommentar

Jeg sliter også, har lagt inn Ad-Aware og AdSubract PRO, + lagt inn ca 250 sites i host fila redirecta til 127.0.0.1, uten hell.

 

Jeg klikker snart (!!!)

 

Problemet er HIGHTRAFFICADS, det virker som om det er umulig å fjerne, har sjekket overalt på harddisken, registeret. Det er ikke Gator/Gain, det er fjernet :wink:

 

Noen som har tips ? AdSubtract skulle liksom fjerne det, men det funket jo meget dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...