above Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei. Jeg lurer litt på hvor mye jeg må ut med for å få en ny forgasser til en mercury 50 hk? Tror jeg må skaffe meg to nye siden de jeg har nå, lekker bensin ut av de begge og jeg får ikke start Er leitet etter prisoversikt til forskjellige produkter til mercury, men finner det ikke. Takker for hjelp på forhånd Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Sist eg kjøpte forgasser betalte eg en 600-700 krone.. men kan tenke meg at det ikkje e noke gale med forgasserane, det er heller noke pakninga som må byttast sida bensinen kjem ut, og i og med at det e en totakter kjem det komme litt bensin ut.. sånn e de bare Lenke til kommentar
above Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Takktakk. Du er flink å svare og hjelpe folk her inne på båtforumet Kom akkurat på at det nok må skiftes pakkningen. For i sommer skjedde det samme og da snudde jeg bare pakkningene og da lakk det ikke mer, men nå må jeg nok ty til nye. Ringer og bestiller i morgen om de ikke har det på lager. EDIT: Post 1000 Endret 11. mai 2005 av xZoPpY Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 heh eg lika båt, syns det er litt kos å snakke om båt Trur det skulle vere sånn forgasser kit på eurofritid.com til mercury, hvis eg ikkje tar feil.. grattis med innlegg nr 1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå