Jørnan Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har vært på microsoft sin hjemmeside, men fant bare Service Pack 1 til Internett Explorer. Hvor finner jeg nummer 2? Og jeg må ha den på norsk. Og finnes Opera på norsk også? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Her kan du laste ned SP2. Jeg er ikke hundre prosent sikker, men jeg tror ikke Opera 8 har kommet med en norsk oversettelse enda. Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 var da så alldeles ikke Sp2 han sa. han sa Internet Explorer Sp2 han. ikke Windows XP Sp2. Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvilken versjon av Internet Explorer er det du har. Det finnes ikke SP2 til Internet Explorer 6 utenom de som kommer med Windows xp sp2. om det er Internet Explorer 5.5 så finnes det her kun for windows ME: IE 5.5 SP2 for windows ME mvh db Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg trodde SP2 til IE bare var mulig å få gjennom SP2 til XP? På oversikten over nedlastinger til IE er den i alle fall ikke gjort tilgjengelig. Hvis den hadde vært mulig å laste ned, ville den sansynligvis ligge der iom at SP1 til IE ligger der. Lenke til kommentar
Chaser Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 bruk firefox eller oprah isteden for, og firefox har norsk tegnsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå