Gå til innhold

LiteOn SOHW-1673S - noen erfaringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hemm.

Nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe meg en LiteOn igjen. Begynner å bli lei å vente på at Nec skal slippe FW som gir meg rapportering av brennekvalitet på Nec 3500. Var meget fornøyd med den forrige LiteOn brenneren jeg hadde og Benq her jeg ikke lyst på da de ikke kunne lever i svart sist jeg kjøpte :tease:

Hvor får du LiteON SOHW-1673S til 295,- ??

Lenke til kommentar

Hos www.elkjop.no :thumbup: Men disse er kun offwhite, og ikke sorte.

Vet ikke om det er feilprising, men ......

Ser også at de har en BenQ CD-brenner (52X/32X/52X) til 99 kroner.

Endret av MrOnslow
Lenke til kommentar

Da er LiteON'n montert. Hadde svart front liggende. Fint at LiteON har standard front slik at man kan bytte om fronplate fra nærsagt hva slags enhet som helst (DVD/CD/DVD-RW).

Brennekvaliteten på det jeg har testet er tett på Nec 3500 dog ikke riktig like bra. Støtter imidlertid bitsetting, brennekvalitet og er en bedre lester på dårlige/kopibeskyttet media. Godt supplement til NEC'n som etter at det ble annonsert for 2 mnd siden enda ikke har klart å levere FW som støtter brennekvalitets test på NEC 3500 :hmm:

Lenke til kommentar

Jepp, har sjekka det.

Alle muligheten som "kodegutta" levere var en viktig årsak til at jeg kjøpte LiteON igjen. Ellers kunne jeg kjøpt Benq - men liker å mekke. Tror forøvrig siste FW JS07 for 1673S og KS04 for 1693S skal være funksjonsmessig like slik at funksjonaliteten er den samme i spillerne etter at jeg oppdaterte. Dermed har jeg fått en 1693S billig :thumbup:

For de som ikke kjenner disse gutta, ta en titt her: http://codeguys.rpc1.org/firmwares.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...