Gå til innhold

CD brennere /leser og DVD borte vekk

iantonse

Anbefalte innlegg

Operativsystem win XP

Komponenter 2 plextor SCSI brennere 1 plextor SCSI CD R samt en IDE DVD.

Alle CD komponentene kommer opp i bios(DVD) og i SCSI config.

Alle har drivere lastet, men med info om at systemet ikke finner de fysiske komponentene. Har avinstallert og og reinsallert med samme resultat. Har også forsøkt reinstallering av XP i "repair" modus, samme resultat. Backup program finner SCSI tape streamer og brennere, men gir beskjed om at de ikke har bokstav. Disk manager viser ingen "CD komponenter" å navnsette.

Antar det er en registeroverskrivning etter installasjon/avinstallasjon av Nero. Noen gode forslag takk ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører du W2K?? Har selv en Plextor 8/20 SCSI brenner på et Tekram DC-315U SCSI kort som 'tok kvelden' etter bytte av HK og OS... Henger meg derfor på tråden din om noen kan hjelpe... Håper det er OK for deg...

[ Denne Melding var redigert av: trn100 på 2001-11-23 19:30 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-23 19:29, trn100 skrev:

Kjører du W2K?? Har selv en Plextor 8/20 SCSI brenner på et Tekram DC-315U SCSI kort som 'tok kvelden' etter bytte av HK og OS... Henger meg derfor på tråden din om noen kan hjelpe... Håper det er OK for deg...

[ Denne Melding var redigert av: trn100 på 2001-11-23 19:30 ]

les første setning :razz:

Lenke til kommentar

Ser at du har prøvd kombinasjonen XP/Nero du også. Flere andre her (inkl. meg) har fått samme problemet. Jeg sendte faktisk en mail tidligere idag til ahead, så får vi se om de svarer eller fixer det i neste Nero. Eneste løsningen vi har fått til å virke, er format og re-installering av XP. Kjipt, men nødvendig :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...