Petterahl Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei! Har et problem med mp3spillern min, Creative Zen Micro... Tror selve problemet er mp3spillern, kontakten mellom ørepluggene og den til og putte den inn i. Har prøvd nye ørepropper uten hell, problemet at ved f.eks. sykling, gåing.. Det fører til at mp3spillern ikke ligger rolig i lommen og det vil alltid bli dratt litt i ørepluggkontakten. Lyden blir da helt borte eller veldig svak, men hvis jeg rører litt nedi lommen igjen retter problemet seg opp igjen... Har kjøpt denne mp3spillern i New York, men er det en garantisak som f.eks. Creative kundeservice kunne ta seg av? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har samme problem bare at jeg har en Apacer Audio Steno BP300 128mb. Lenke til kommentar
manav Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Dette er en kjent produksjonsfeil. Ta kontakt med Creatives kundeservice. De sender deg en ny. Jeg fikk penger igjen av elkjøp for min. Det er mange tråder om dette på forumet allerede, bare gjør et raskt søk så ser du at det ikke bare er deg som har samme problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå