Gå til innhold

E-postvarsling - mulig å ikke få en mail per svar?

Anbefalte innlegg

Jeg får tett med e-poster for tråder som det ofte svares på. Er det mulig å kun få mail etter at jeg faktisk har lest svarene? Det vil si at det ligger kun en mail i innboksen min om at det er et svar på tråden, og det kommer ikke noen ny før ETTER at jeg har lest svarene.

Dette hadde vært veldig praktisk, blir irriterende fullt i innboksen min sånn det fungerer nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ja, det høres ut som et steg i riktig retning, men sånn jeg forstår det så er ingen av disse alternativene det samme som mitt forslag. Og jeg ser ikke noe vits i ukerapporter e.l. Jeg ønsker meg en mail når det kommer et nytt innlegg i en tråd jeg abonnerer på, men jeg trenger ikke noen mail om det neste innlegget i den tråden før etter jeg har lest den. Det er flere andre forum som praktiserer dette, og det fungerer utmerket.

Lenke til kommentar

QUOTE (mad_arab @ 11/05/2005 : 20:20)
Jeg får tett med e-poster for tråder som det ofte svares på. Er det mulig å kun få mail etter at jeg faktisk har lest svarene? Det vil si at det ligger kun en mail i innboksen min om at det er et svar på tråden, og det kommer ikke noen ny før ETTER at jeg har lest svarene.

Dette hadde vært veldig praktisk, blir irriterende fullt i innboksen min sånn det fungerer nå.

Det er vel slik det fungerer nå?:blink:

Lenke til kommentar

Si gjerne fra hvis du ikke skjønner hva jeg mener, for det er definitivt ikke sånn det fungerer nå.

F.eks tråden "Hardware.no i ny drakt", der har det tikket inn 5 kjappe mailer, en for hvert svar som har kommet siden jeg postet i den. Sånn jeg vil ha det er at det kommer en mail når noen har svart, men det kommer ikke flere før ETTER at jeg har klikket meg inn på tråden igjen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...