Gå til innhold

bytte nick, Men nicket jeg vil ha er opptatt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sendte inn ønske om å bytte nick 18. April, men har enda ikke fått svar fra HW. Syns dette er rart. Betyr det at de ikke tar meg seriøst? Jeg mener, jeg vet om andre her inne som har byttet til fjortissnavn opptil flere ganger. Jeg skulle bytte til nicket jeg bruker i en clan jeg er med i. Shadow88. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Det skulle ta 2-5 arbeidsdager stod det i mailen som kom tilbake. Hm :hmm:

Edit: Du kan kalle de Zevs_

Hvorfor skal du bytte nick da? Jeg synes nicket ditt er originalt :)

Likte ikke helt det nye nicket ditt :dontgetit: du vet hva 88 assosieres med, går jeg ut i fra?

Lenke til kommentar
hvorfor ikke implementere i forumet at en konto som ikke brukes på 1-2 år slettes automatisk? hjelper vel godt på å holde medlemslisten ryddig og fin..

Dette høres rimelig ut. Kanskje noen skulle komme med et konkret forslag overfor forumstyret?

Lenke til kommentar

Zevs.(med punktume) er jo het topp og mye bedre en Zevz_.

(OT)

Likte ikke helt det nye nicket ditt :dontgetit: du vet hva 88 assosieres med, går jeg ut i fra?

Hva assosieres 88 med?

Og hvorfor funker ikke Quotinga?

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar
Da jeg registrerte meg var nicket jeg skulle ha, blitt tatt bare noen dager før meg. Meget irriterende.

Nå angrer jeg meg for at jeg gjorde som jeg gjorde, men jeg gidder ikke å bytte.

Kan da sikkert få skiftet nicket ditt, hvis du ikke synes det passer!?

Lenke til kommentar
Zevs.(med punktume) er jo het topp og mye bedre en Zevz_.

(OT)

Hva assosieres 88 med?

Og hvorfor funker ikke Quotinga?

Har jeg skrivet Zevz_. ? Skrev jeg ikke Zevs_ da?

Rett meg om jeg tar feil!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...