hageby1 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har hatt samme problemet, han som bruker "mitt" nick har 10 poster og har ikke vært aktiv på lenge. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hva med: Seffs Uttales likt som Zevs, og kan enkelt forstås som en "pun" på seff (som igjen er slang for selvfølgelig). (sorry, fant ikke på det norske ordet for "pun") Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg sendte inn ønske om å bytte nick 18. April, men har enda ikke fått svar fra HW. Syns dette er rart. Betyr det at de ikke tar meg seriøst? Jeg mener, jeg vet om andre her inne som har byttet til fjortissnavn opptil flere ganger. Jeg skulle bytte til nicket jeg bruker i en clan jeg er med i. Shadow88. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Det skulle ta 2-5 arbeidsdager stod det i mailen som kom tilbake. Hm Edit: Du kan kalle de Zevs_ Hvorfor skal du bytte nick da? Jeg synes nicket ditt er originalt Likte ikke helt det nye nicket ditt du vet hva 88 assosieres med, går jeg ut i fra? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det er han sikkert I såfall er det jo enda teitere. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hvordan skifter man egentlig nick? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Hvordan skifter man egentlig nick? Man sender mail til [email protected] Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 hvorfor ikke implementere i forumet at en konto som ikke brukes på 1-2 år slettes automatisk? hjelper vel godt på å holde medlemslisten ryddig og fin.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 hvorfor ikke implementere i forumet at en konto som ikke brukes på 1-2 år slettes automatisk? hjelper vel godt på å holde medlemslisten ryddig og fin.. Enig Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 hvorfor ikke implementere i forumet at en konto som ikke brukes på 1-2 år slettes automatisk? hjelper vel godt på å holde medlemslisten ryddig og fin.. Enig sååå enig Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 hvorfor ikke implementere i forumet at en konto som ikke brukes på 1-2 år slettes automatisk? hjelper vel godt på å holde medlemslisten ryddig og fin.. Dette høres rimelig ut. Kanskje noen skulle komme med et konkret forslag overfor forumstyret? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Z-e-u-s maybe? Foretrekker den engelske framfor den norske, Zevs? Bhø! ZEUS own! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Zevs.(med punktume) er jo het topp og mye bedre en Zevz_. (OT) Likte ikke helt det nye nicket ditt du vet hva 88 assosieres med, går jeg ut i fra? Hva assosieres 88 med? Og hvorfor funker ikke Quotinga? Endret 12. mai 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det er han sikkert I såfall er det jo enda teitere. Er det teit med 88 i nicket! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Da jeg registrerte meg var nicket jeg skulle ha, blitt tatt bare noen dager før meg. Meget irriterende. Nå angrer jeg meg for at jeg gjorde som jeg gjorde, men jeg gidder ikke å bytte. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Da jeg registrerte meg var nicket jeg skulle ha, blitt tatt bare noen dager før meg. Meget irriterende. Nå angrer jeg meg for at jeg gjorde som jeg gjorde, men jeg gidder ikke å bytte. Kan da sikkert få skiftet nicket ditt, hvis du ikke synes det passer!? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Zevs.(med punktume) er jo het topp og mye bedre en Zevz_. (OT) Likte ikke helt det nye nicket ditt du vet hva 88 assosieres med, går jeg ut i fra? Hva assosieres 88 med? Og hvorfor funker ikke Quotinga? Har jeg skrivet Zevz_. ? Skrev jeg ikke Zevs_ da? Rett meg om jeg tar feil! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det er et punktum etter setningen.(sånn som der) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Det er et punktum etter setningen.(sånn som der) Åja, haha. Viste jo det da. Skulle bare teste dere! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Da fikk jeg byttet! Sjekk mitt nye a! Hilsen Zevs_ "kissa4ever" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg