Gå til innhold

bytte nick, Men nicket jeg vil ha er opptatt.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har så utrolig lyst til å skift brukernavnet mitt her inne. Jeg føler det er for mye "fjortiss"

problemet er bare det at nicket jeg vil ha er opptatt! Det som er litt surt er at nicket ikke har vært i bruk siden mars 2002! Jeg har sendt mail til admin, men de kan ikke slette nicket.

Det jeg ønsker med er: Zevs

Det er som sagt opptatt. Er det noen som har forslag til en måte å skrive det på? Eventuelt noen Kreative forslag?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har så utrolig lyst til å skift brukernavnet mitt her inne. Jeg føler det er for mye "fjortiss"

problemet er bare det at nicket jeg vil ha er opptatt! Det som er litt surt er at nicket ikke har vært i bruk siden mars 2002! Jeg har sendt mail til admin, men de kan ikke slette nicket.

Det jeg ønsker med er: Zevs

Det er som sagt opptatt. Er det noen som har forslag til en måte å skrive det på? Eventuelt noen Kreative forslag?

:)

bytt ut v med w da!

Zews ser jo kult ut det da!

Lenke til kommentar

Men du er jente...? Hva med et gudinne-navn isteden? Zevs oser vel ikke akkurat feminint.

Edit: Etter å ha titta i profilen din ser jeg at du ikke er jente. My mistake. På den annen side så er vel det et klart hint om at nick-skifte kunne gjøre seg. hehe

Endret av knutmarius
Lenke til kommentar

Jeg sendte inn ønske om å bytte nick 18. April, men har enda ikke fått svar fra HW. Syns dette er rart. Betyr det at de ikke tar meg seriøst? Jeg mener, jeg vet om andre her inne som har byttet til fjortissnavn opptil flere ganger. Jeg skulle bytte til nicket jeg bruker i en clan jeg er med i. Shadow88. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Det skulle ta 2-5 arbeidsdager stod det i mailen som kom tilbake. Hm :hmm:

Edit: Du kan kalle de Zevs_

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
Zeus er den engelske varianten da....

Vet, men det ligner for mye på Saus! :hrm:

HAHAHA du har tydligvis andre referanser enn eksempelvis meg =) Zeus er jo det internasjonale/engelske navnet og jeg sammen med de aller fleste andre vil jeg tro vil assosiere navnet med den greske guden og ikke saus :p

Lenke til kommentar
Zeus er den engelske varianten da....

Vet, men det ligner for mye på Saus! :hrm:

HAHAHA du har tydligvis andre referanser enn eksempelvis meg =) Zeus er jo det internasjonale/engelske navnet og jeg sammen med de aller fleste andre vil jeg tro vil assosiere navnet med den greske guden og ikke saus :p

Hehe, Takk for Svaret!

Skal sende mail nå å søke om Zeus. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...