El Matador Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei! Jeg har så utrolig lyst til å skift brukernavnet mitt her inne. Jeg føler det er for mye "fjortiss" problemet er bare det at nicket jeg vil ha er opptatt! Det som er litt surt er at nicket ikke har vært i bruk siden mars 2002! Jeg har sendt mail til admin, men de kan ikke slette nicket. Det jeg ønsker med er: Zevs Det er som sagt opptatt. Er det noen som har forslag til en måte å skrive det på? Eventuelt noen Kreative forslag? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei! Jeg har så utrolig lyst til å skift brukernavnet mitt her inne. Jeg føler det er for mye "fjortiss" problemet er bare det at nicket jeg vil ha er opptatt! Det som er litt surt er at nicket ikke har vært i bruk siden mars 2002! Jeg har sendt mail til admin, men de kan ikke slette nicket. Det jeg ønsker med er: Zevs Det er som sagt opptatt. Er det noen som har forslag til en måte å skrive det på? Eventuelt noen Kreative forslag? bytt ut v med w da! Zews ser jo kult ut det da! Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Zeus er den engelske varianten da.... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) ¯/_€\/$ for å ikke snakke om fjortiss! Zews virker jo litt kult da. Zeus er den engelske varianten da.... Vet, men det ligner for mye på Saus! Endret 11. mai 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Saus. tror vi dropper den Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Suss tror ikke det Tusen takk for raske svar foresten! Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Men du er jente...? Hva med et gudinne-navn isteden? Zevs oser vel ikke akkurat feminint. Edit: Etter å ha titta i profilen din ser jeg at du ikke er jente. My mistake. På den annen side så er vel det et klart hint om at nick-skifte kunne gjøre seg. hehe Endret 11. mai 2005 av knutmarius Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Han er ikke jente...se i profilen da vel Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Han er ikke jente...se i profilen da vel han endret det faktisk før du svarte Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Jeg sendte inn ønske om å bytte nick 18. April, men har enda ikke fått svar fra HW. Syns dette er rart. Betyr det at de ikke tar meg seriøst? Jeg mener, jeg vet om andre her inne som har byttet til fjortissnavn opptil flere ganger. Jeg skulle bytte til nicket jeg bruker i en clan jeg er med i. Shadow88. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Det skulle ta 2-5 arbeidsdager stod det i mailen som kom tilbake. Hm Edit: Du kan kalle de Zevs_ Endret 11. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Zeus er den engelske varianten da.... Vet, men det ligner for mye på Saus! HAHAHA du har tydligvis andre referanser enn eksempelvis meg =) Zeus er jo det internasjonale/engelske navnet og jeg sammen med de aller fleste andre vil jeg tro vil assosiere navnet med den greske guden og ikke saus Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Zeus er den engelske varianten da.... Vet, men det ligner for mye på Saus! HAHAHA du har tydligvis andre referanser enn eksempelvis meg =) Zeus er jo det internasjonale/engelske navnet og jeg sammen med de aller fleste andre vil jeg tro vil assosiere navnet med den greske guden og ikke saus Hehe, Takk for Svaret! Skal sende mail nå å søke om Zeus. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Legg til noe, _ for eksempel. Kjenner følelsen av "opptatte nick som ikke har vært i bruk siden 2002". Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Fae*! Zeus er også opptatt! *leter i medlemslistene* Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Sendte mail nå! Alternativene mine. Zevs. <--- merk punktum Zevs_ Zevz Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Zeus-navnet antas å ha sin opprinnelse fra fra sanskrit (gammel-indisk): "Dyaus" - det er jo en mulighet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg