Gå til innhold

Noen som kan si ett par ord om Lineage 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er 300+ personer som har sagt litt om Lineage 2 her:

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setView.../none/gameID/46

Spilte Lineage 2 leeeeenge, men EQ2 har tatt over tiden min i grunn.

Er du på jakt etter et nytt MMORPG vil jeg absolutt anbefale deg å prøve Lineage2. Spillet har suveren PvP, utrolige stilige karakterer, et mangfold av klasser, sinnsyk mye fete skins på utstyr og mobs og det har en spennende verden å oppdage. Spillet tar tid dog, så ikke forvent deg "progress" i WoW fart.

Det mangler litt på quests, men dette har blitt bedre med expansionene. Har kommet 3 expansioner nå (disse er gratis), som har gitt spillet mange flere dimensjoner enn det opprinnelig hadde.

Lenke til kommentar

L2x

Lineage2 extreme. Den serveren har x35 rates på experience og adena (gull) drops. Der kan du levle opp rimelig kjapt og få testa ut litt av spillet.

Men det blir aldri helt det samme som å spille på en offisiell server.

Lineage2 extreme har hovedsaklig Chronicle1 områder, Chronicle2 skills på characters og Chronicle3 våpen og armor.. + noen til som du ikke finner på offisielle servere.. mao en stor suppe av alt :)

Lenke til kommentar

Veldig imbalanced classes så hvis du velger en class så blir du spesielt knyttet til det den classen skal gjøre. Tok vel heller ikke mer enn et år å nå lv 75 (lv cap) på offisiell, siegeheart, serveren. Spillte vel også rundt en 9 - 13 timer pr dag. Du er avhengig av å være sosial spesielt på høye lv'er, å kan bli tvunget til å joine zerge alliancer. Slik var det hvertfall, dog jeg slutta med la2 litt etter c2 pga militæret.

Helt suveren grafikk, mye bedre pvp system enn allt jeg har prøvd.

Men dårlig community, mye gull farming/salg/ebay, og masse bots, + et tonn av scamming, men det går ann å unngå.

Veldig usikker på hvordan c3 er, men du må være ganske hardcore får å kunne bli en av de som er på toppen.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...
Ja, selskapet bak Lineage har gitt ut kildekode, og tillater private servere og klienter.

4175608[/snapback]

Vet du om noen norske L2 servere? :dribble:

6396402[/snapback]

det finnes ikke desverre, alt for få som spiller dette geniale spillet i norge!

anbefales!

Lenke til kommentar

Lineage 2 = En infernalsk grind som tvinger folk til å bruke penger på power leveling og ingame penger. Eller de må ty til andre midler som pirat servere for å gjøre spillet overkommelig.

Ikke hør på spillere som spiller på pirat server, siden de ikke har spillt det "ekte" Lineage 2 :thumbup:

Lenke til kommentar

Spillet har noen positive sider (PVP systemet er vel en stor del av dem).

Har hatt utrolig mye PVP morro med det spillet. Store krangler og kamper mellom erkerivalende guilds. Er jo nesten som konsoll krigen her på forumet. :devil:

Blir du drept i dette spillet mister du XP og kanskje til og med items.

En av dem største negative tingene må være grindingen. Det må gjøres utrolig mye av i dette spillet. Jo høyere lvl du blir jo mer avhengig av gruppe blir du (spesielt om du har en healer class).

Jeg ga opp min Shilien Elder på lvl 58 (den er 69 i dag takket være en guild member).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Jeg har spilt både L2 og EQ2 i begge spillene er det ganking til de grader, har du planer om å bli go i pvp så er det vel nokså fett, men jeg syns personlig at det er greit å kunne levle opp karakteren din en stund før det hammerer løs noe verken L2 eller EQ2 har å gi. dog litt off topic men Everquest 2 har veldig mange gode funskjoner da, digga spillet helt til jeg ble lvl 65, da ga jeg opp gikk ikke ann å kjøre solo lengre pga ganking squads overalt =)

Jeg syns også at L2 var litt åpent, men når du kommer på høy lvl var det kult, dra den klassiske, sette seg på en benk med newb utstyr også kommer det en gjeng som trur dem er kule og pang der sitter du med alt det fete utstyret og smell der er alle døde :p var hvertfall sånn når jeg spilte det^^

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...