FJERNET111 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Var en tur til Rhodos og tok noen bilder jeg gjerne vil ha kritikk på. Bildene er tatt med et Sony P150. Blomst Påfugl Middelalderslott Møll Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Eneste jeg ikke likte var gjerdet i påfugl-bildet. Det tok for mye oppmerksomhet, men ellers syntes jeg bildene var nydelige Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Eneste jeg ikke likte var gjerdet i påfugl-bildet. Det tok for mye oppmerksomhet, men ellers syntes jeg bildene var nydelige Ja, var litt synd med det bildet. Tok det mest fordi det var en påfugl heh. Den gikk faktisk helt fritt og var ikke inngjerdet, så det var litt kjipt den sto ved ett gjerde hehe. Endret 11. mai 2005 av SBS Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Som alibi for å bumpe tråden legger jeg til et par bilder til. Har lyst til å høre hva folk mener og det gjør ingenting om det er negativt. Folk her har jo vanligvis så mye å si. En lang, strak vei Et bilde fra Lindos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Som alibi for å bumpe tråden legger jeg til et par bilder til. Har lyst til å høre hva folk mener og det gjør ingenting om det er negativt. Folk her har jo vanligvis så mye å si. En lang, strak vei Et bilde fra Lindos Bildet av veien ble litt "uklart" pga. mørkheten mellom trærne. Bildet av havet var nydeligt, fikk nesten lyst til å bade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå