Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Matematikk 3MX 2005

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt tentamen/eksamen i matematikk 3MX enda, og har brukt oppgavesett fra høsten 2005? Skal selv etter all sannsynlighet bruke denne i morgen da jeg selv har tentamen. Så om den ligger på nettet noen plass, eller om noen har oppgavene, så hadde det vert flott om dere kunne skrevet det her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Noen som har hatt tentamen/eksamen i matematikk 3MX enda, og har brukt oppgavesett fra høsten 2005? Skal selv etter all sannsynlighet bruke denne i morgen da jeg selv har tentamen. Så om den ligger på nettet noen plass, eller om noen har oppgavene, så hadde det vert flott om dere kunne skrevet det her.

Juks? :no:

Lenke til kommentar

Oppave 1

Dette er veldig simple oppgaves som handler om rekker. Også noe smått med integrasjon mot slutten. Ikke spessielt vanskelig integrasjon, men jeg er ganske dårlig i det, så jeg fikk ikke så mange poeng. Jeg fikk dog full pott på rekkene.

Oppgave 2

Her er det masser om polarkoordinater. Selv kan jeg så å si ingenting om polarkoordinater og greide derfor ikke å få så mange poeng her.

Oppgave 3

Denne skjønte jeg faktisk ikke driten av, og fikk kun ètt poeng. Men oppgaven har masse trigonometri i seg.

Oppgave 4

Kun sannsynlighetsregning. Her klarte jeg alle deloppgavene. Sannsynlighet er, by far, det letteste som fins i 2/3MX.

Oppgave 5

Vektoroppgave. Kjempelett. Her mistet jeg kun ett poeng.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Gudene må være med meg - for en gangs skyld :p

Oppgavene vi fikk var :

*relativt lette

*ikke hentet fra de kapittlene jeg ikke kunne

*haha av og til er jeg bare genial :cool: - flere oppgaver var faktisk identiske med eksempeloppgaver jeg hadde skrevet i regelboka :D

Så alt i alt det gikk over all forventning - men dog ikke slik som i glansdagene =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...