div_ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Sitter her og banner, hvor er registreringen på www.nod32.com gjemt, har en Reg kode, men ikke peiling hvor jeg skal gå hen, kjøpte denne på obs stormarked. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 På update om du ikke blir spurt i installasjonen.. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Men har ikke fått noe username, har KUN reg koden. Var pokker godt gjemt ja, så må vi vente nesten 1time for å få det i mailen, tåpelig..vel får vente da Endret 11. mai 2005 av div_ Lenke til kommentar
div_ Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Har jeg fått noen passord i mailen ennå, NEI, håper det ikke var en "fake" side . Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Skjønner ikke det at du sitter der med en serialkode. Rett etter kjøpet (for du har el kjøpt det?) får du brukernavn og passord i eposten. Ingen serialkode her. Og jeg har kjøpt og regga. Hm... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ligger under valget "Purchase" i menyen. Bare å trykke der og klikke seg videre. Da får du et brukernavn og passord tilsendt. Jeg fikk det umiddelbart etter at jeg registerte meg. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det kan ta opp til ett døgn å få brukernavn og passord på mail. Tok så lang tid når jeg bestilte i allefall. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Obs! er en seriøs butikk(dvs JA jeg kjøpte det:-) ) Virker nå, takker Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvordan oppgraderer jeg lisensen til NOD32? Finner ingen valg i selve programmet, og lisensen min går ut om et par uker (snart ett år siden jeg kjøpte det). På hjemmesiden til Eset har de kun valget "purchase". Går det ikke an å fornye lisensen og spare 2 cent engang? MÅ man kjøpe en ny lisens? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvordan oppgraderer jeg lisensen til NOD32? Finner ingen valg i selve programmet, og lisensen min går ut om et par uker (snart ett år siden jeg kjøpte det). På hjemmesiden til Eset har de kun valget "purchase". Går det ikke an å fornye lisensen og spare 2 cent engang? MÅ man kjøpe en ny lisens? Man må kjøpe ny lisens, samme pris uansett om man har hatt lisens fra før. Lenke til kommentar
gresh Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Du kan kjøpe en renewal lisens som er litt billigere. Den er ment å kjøpes på samme sted du kjøpte den første. Om ikke er det bare å finne en annen Nod32 partner eller reseller og kjøpe renewal lisens derfra. Du må oppgi brukernavn/passord til din nåværende lisens. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Takk. Men jeg bestilte rett fra hjemmesiden deres. Der finner jeg ikke noen link til noen "renewal".. Får finne det i en butikk et sted da. Eller bare kjøpe en ny lisens. Sparer jo litt bry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå