Poor Leno Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg skal opp i engelsk muntlig med hovedtema "The Future". Hva tror du kommer til å skje? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 jeg tror vi kommer til å sprenge hele jorda i filler, som følge av en atom krig Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Vi kommer ihvertfall til å se en eksplosjon i spill-verdenen. Bare med de neste generasjonskonsoller vil vi kanskje få problemer med å se forskjell på spill og film. Tenk om 20 år da! Herregud, jeg regner med at vi kommer til å utvikle oss i retning Virtual Reality. Etterhvert som grafikken blir bedre og bedre, vil folk ha mer virkelighetstro spill og VR er ikke til å unngå! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg vil gjerne vite hvor langt frem det er snakk om her. Vanskelig å si viss man skal tenke 1000 år frem i tid liksom Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg skal bli verdens berømt sammen med gitaren min, og i tillegg kjempe rik på grunn av alle platene jeg har solgt. Siden jeg blir sååå rik, skal jeg kjøpe opp den amerikanske millitæret og HW.no for å herske over jorden i 17 år før jeg blir myrdet av opprørerene. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg vil gjerne vite hvor langt frem det er snakk om her.Vanskelig å si viss man skal tenke 1000 år frem i tid liksom Fremtiden kan jo forsåvidt være om 2 minutter, i morra, eller om 1000 år da Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg spår, i min krystall kule, at denne tråden blir stengt! Lenke til kommentar
acon Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg gjør et forsøk: I fremtiden kommer verden til å bli et mer usikker plass å leve. Terrorisme kommer til å øke, samtidig som USA kommer til å fortette sin politikk, og sin selvoppnevnte rolle som verdens sheriff, forkjemper for demokrati o.l. Flere og hyppigere utbrudd av ulike epedemier og pester. En del laboratorie skapte. Tidspørsmål før en atombombe blir stjålet og detonert av terrorister. Om 1000år tviler jeg det er så mange igjenn av oss. Forhåpentligvis kan de som enda lever bygge opp en ny sivilisasjon, som kan lære av våre feil. Framtiden er dyster i det store å det hele... (men det er da også vår historie) Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Hva jeg tror at vil skje: I nærmeste framtid skaffer terrorister seg en atombombe, den blir sluppet i et vestlig land. USA svarer med en annen atombombe og helvete bryter løs. Denne skjebnen er uungåelig, desverre. Endret 12. mai 2005 av superseven Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Hva jeg tror at vil skje: I nærmeste framtid skaffer terrorister seg en arombombe... En aromabombe med de verste luktene noensinne luktet!! Men serriøst; Jeg tror kanskje fremtiden ser mørk ut..... USA har alltis- og kommer alltid til å være- "The world police"! Jeg tror kanskje terrorister kommer til å lage bomber, som de sprenger i USA, og flere steder rundt på jordkloden. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 ikke se så mørkt på fremtiden da! man vet jo aldrig men 2 ting jeg håper skjer i fremtiden er at alle land snakker samme språk, og at spørsmålet "finnes det UFOer og inteligent liv der ute?" blir oppklart (helst mens jeg lever) Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ser for meg at noen drar ut i verdensrommet, til en eller annen planet. Så drar de tilbake til jorden, men blir skygget av noen kriminelle romvesener. Romvesene utrydder menneskene og slår seg til ro på jorda. Gud sitter oppi himmelen og banner, finner seg fram noe snacks og lager en ny planet i The Sims 7. Så lager han en mann og en kvinne - Adam og Eva, så starter det hele på nytt igjen. Better luck next time, God. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg tror jeg kommer til å bli superstjerne! :!: Men seriøst, jeg er meget flink til å spille trommer og har en visjoner angående det å være musiker, så jeg tror nok min framtid kommer til å ha veeldig mye med musikk å gjøre! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Hvis du hadde spurt hva vi ville gjort i 2005 for 10-15 år siden hadde alle svarene vært av typen "Fly rundt i flygebiler, fred på jorden, alle levd i sus og dus med hverandre". Jaddaa... Men jeg vet 4 ting som skjer i framtiden. Bandet mitt varmer opp for Lumsk på John Dee 21.mai. Pluss Quartfestivalen (club quart på markens). Og at vi kommer med en fullengder til høsten. Og at snøen blir hvit i år også. Endret 13. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ah, du er musiker du også? Nice! Bassisten i bandet mitt har et annet band som kanskje blir med på Norwegian Wood. Det er ikke fastsatt ennå for folk kan stemme på hvem de vil ha med. Håper han blir med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå