PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Gjett om jeg gjør da... Men jeg mistenkes for å være sykelig undervektig, og veier mer enn deg. Bare jeg skal ut å jogge eller spille tennis settes det ekstra øyne i meg... Og det er tre-fire dager i uken. Totalt utenfor topic... Endret 20. mai 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg har en pers på 130 vanlige push-ups, men vanligvis gidder jeg ikke ta mer enn 70-80 stykker. Nå har jeg ikke prøvd å ta max på lenge så jeg burde kansje finne ut hva jeg ligger på nå Så tar jeg 12 i håndstående (hodet nedi gulvet hver gang). Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Så tar jeg 12 i håndstående (hodet nedi gulvet hver gang). Vel, fy faaaaaen. Det er ville greier. Endret 23. mai 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 BAndidos og joachim: Om noen år vil nok dere og bygge annet enn i høyden og Da jeg var 18-19 år tok jeg 70stk Nå klarer jeg 50-60... Har ikke fokusert så mye på det, gått over til vekter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå