Gå til innhold

Push-ups tråden. tar du mange?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok 100 "vanlige" dasse-push-ups på skolen (slik alle tar).

Tar 40 "skikkelige" på en god dag. (Dvs. brystet helt nedi og ikkenoe svai i ryggen, pluss samlede bein).

Hvorfor den store forskjellen ? Og hva mener du med "dasse-push-ups" ?

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Hvorfor den store forskjellen ? Og hva mener du med "dasse-push-ups" ?

Svai i ryggen, håndflatene i bakken og går kun nedi med nesa.

Oppps, glemte å si at de andre var på knokene, slik jeg vanligvis tar de. :blush:

Slik skal det gjøres :D Tar bare 15-20 på knokene :blush:

Lenke til kommentar

Hvor mange her har strake armer i avslutningsstillingen? Hater militæret for at de tvinger oss til nettopp dette. I mine øyne er dette feil. Armhevinger skal ikke være statiske. De skal gå flytende med konstant bevegelse i armene.

Om dere skjønner hva jeg mener. :-\

Lenke til kommentar
Hvor mange her har strake armer i avslutningsstillingen? Hater militæret for at de tvinger oss til nettopp dette. I mine øyne er dette feil. Armhevinger skal ikke være statiske. De skal gå flytende med konstant bevegelse i armene.

Det er umulig når en skal ta armhevninger med mindre du lager sirkelbevegelse med albuene ;)

Lenke til kommentar

Det er umulig når en skal ta armhevninger med mindre du lager sirkelbevegelse med albuene ;)

Poenget er vel at det er musklene som skal gjøre jobben.

Er rimelig stor tilslutning rundt "teorien" om at ledda tar skade av feil belastning.

Feks curl (biceps-trening) med en eller form for anlegg er en øvelse som kan være skummel for albueleddet.

Lenke til kommentar

Argh, visste det kom feil ut. Det jeg mener er at du stopper bevegelsen før armene har rettet seg ut slik at du ikke ender opp med en slags hvilestilling.

Lenke til kommentar

Argh, visste det kom feil ut. Det jeg mener er at du stopper bevegelsen før armene har rettet seg ut slik at du ikke ender opp med en slags hvilestilling.

At du ikke går helt opp liksom? Bare fortsetter og fortsetter med små korte som blir jævlig hardt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...