Goophy Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tok 100 "vanlige" dasse-push-ups på skolen (slik alle tar). Tar 40 "skikkelige" på en god dag. (Dvs. brystet helt nedi og ikkenoe svai i ryggen, pluss samlede bein). Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Tok 100 "vanlige" dasse-push-ups på skolen (slik alle tar).Tar 40 "skikkelige" på en god dag. (Dvs. brystet helt nedi og ikkenoe svai i ryggen, pluss samlede bein). Hvorfor den store forskjellen ? Og hva mener du med "dasse-push-ups" ? Endret 15. mai 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Tar 30 hvis jeg vil, klarer sikkert et par til, men da blir jeg så sliten Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvorfor den store forskjellen ? Og hva mener du med "dasse-push-ups" ? Svai i ryggen, håndflatene i bakken og går kun nedi med nesa. Oppps, glemte å si at de andre var på knokene, slik jeg vanligvis tar de. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Rekorden er 50, men det var på trening (tvang). Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Har tatt 25, heh. Trener bare utholdenhet jeg Lenke til kommentar
1447 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Pleier alltid å avslutte en økt med 50 push-ups. Max er vel rundt 70 elns Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 har tatt 30 en gang vu fikk beskjed om det i gymmen. har aldri prøvd mer, har ikke interesse av push overhodet. trener ikke slik gay lettvekts trening Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 har tatt 30 en gang vu fikk beskjed om det i gymmen. har aldri prøvd mer, har ikke interesse av push overhodet. trener ikke slik gay lettvekts trening Push-ups på knokene og en arm, prøv. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Hvorfor den store forskjellen ? Og hva mener du med "dasse-push-ups" ? Svai i ryggen, håndflatene i bakken og går kun nedi med nesa. Oppps, glemte å si at de andre var på knokene, slik jeg vanligvis tar de. Slik skal det gjøres Tar bare 15-20 på knokene Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 10 hvis jeg er heldig :!: På knærne? :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hvor mange her har strake armer i avslutningsstillingen? Hater militæret for at de tvinger oss til nettopp dette. I mine øyne er dette feil. Armhevinger skal ikke være statiske. De skal gå flytende med konstant bevegelse i armene. Om dere skjønner hva jeg mener. :-\ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hvor mange her har strake armer i avslutningsstillingen? Hater militæret for at de tvinger oss til nettopp dette. I mine øyne er dette feil. Armhevinger skal ikke være statiske. De skal gå flytende med konstant bevegelse i armene. Om dere skjønner hva jeg mener. :-\ Det er umulig når en skal ta armhevninger med mindre du lager sirkelbevegelse med albuene Lenke til kommentar
Bach Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hvor mange her har strake armer i avslutningsstillingen? Hater militæret for at de tvinger oss til nettopp dette. I mine øyne er dette feil. Armhevinger skal ikke være statiske. De skal gå flytende med konstant bevegelse i armene. Om dere skjønner hva jeg mener. :-\ Det er umulig når en skal ta armhevninger med mindre du lager sirkelbevegelse med albuene Poenget er vel at det er musklene som skal gjøre jobben. Er rimelig stor tilslutning rundt "teorien" om at ledda tar skade av feil belastning. Feks curl (biceps-trening) med en eller form for anlegg er en øvelse som kan være skummel for albueleddet. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Pappa har verdensrekorden i armhevninger på en arm Husker ikke eksakt hva det var og gidd ikke spørre akuratt no (kan spørre senere) men eg tror det var litt over 450 på 10 min. Jeg tar bare 60 vanlige og 10-15 på en arm.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hvor mange her har strake armer i avslutningsstillingen? Hater militæret for at de tvinger oss til nettopp dette. I mine øyne er dette feil. Armhevinger skal ikke være statiske. De skal gå flytende med konstant bevegelse i armene. Om dere skjønner hva jeg mener. :-\ Det er umulig når en skal ta armhevninger med mindre du lager sirkelbevegelse med albuene Argh, visste det kom feil ut. Det jeg mener er at du stopper bevegelsen før armene har rettet seg ut slik at du ikke ender opp med en slags hvilestilling. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hvor mange her har strake armer i avslutningsstillingen? Hater militæret for at de tvinger oss til nettopp dette. I mine øyne er dette feil. Armhevinger skal ikke være statiske. De skal gå flytende med konstant bevegelse i armene. Om dere skjønner hva jeg mener. :-\ Det er umulig når en skal ta armhevninger med mindre du lager sirkelbevegelse med albuene Argh, visste det kom feil ut. Det jeg mener er at du stopper bevegelsen før armene har rettet seg ut slik at du ikke ender opp med en slags hvilestilling. At du ikke går helt opp liksom? Bare fortsetter og fortsetter med små korte som blir jævlig hardt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå