F-r-e-d-r-i-k Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Kjøpte meg nettopp en PSP (fra Komplett.no) og fant ut at softwaren var 1.00. Jeg vet at 1.00 er eneste software som virker på en del software hacks/mods. Hva har egentlig de nye oppdateringene som den gamle ikke har? Får ikke endret bakgrunnsfarge nå, er det endret på oppdateringene? Takker for svar Endret 11. mai 2005 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 du endrer farge ved å skifte hvilken måned det er anbefaler deg å vente med å oppgradere, for sa kan du feks bruke gameboy advanced emulator http://psp.holybell.to/uploader/upload/gbemu1.zip du må lage en mappe under GAME mappa på minnekortet, som du kaller GBEMU feks, så må du ha en gba rom som du renamer til ROM.GB . . . Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 du endrer farge ved å skifte hvilken måned det er anbefaler deg å vente med å oppgradere, for sa kan du feks bruke gameboy advanced emulator http://psp.holybell.to/uploader/upload/gbemu1.zip du må lage en mappe under GAME mappa på minnekortet, som du kaller GBEMU feks, så må du ha en gba rom som du renamer til ROM.GB . . . Linken virker ikke. Du har ikke hørt om noen gba emulatorer som kommer til 1.51, eller var det noe som var innebygget i 1.0? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 linken virket ikke og hvordan vet man hvilken versjon en har. Er litt usikker på hvilken jeg har Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Du går i menyen av psp'en og går på system setting --> system info Endret 16. mai 2005 av Snaper Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Versjon 1.00 på meg. Hvor får jeg tak i emulatoren?? Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Se svaret 2mass ga litt lenger opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå