Mellet Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Ja, har mekka en liten siden. Og nå skal dere få lov til å gi ris og ros Har ikke prøvd å se hvordan siden ser ut i Opera. Så det hadde vært fint å fått litt respons på Siden skal funke fint i både Firefox og IE -> http://www.deatnu.as <- PS: Ennå litt tynt innhold på siden Men det skal komme seg etterhvert Endret 11. mai 2005 av Mellet Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Ser ikke ut til å være noen problemer i Opera 8 heller Siden: - Fargeløst og kjedlig - Litt standard med 1px solid svart border - Bryter litt med en dashed border - Ingen doctype - Ville prøvd å fått med mer grafikk Endret 11. mai 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Enig med Ingve, eneste å føye til er at headeren blir veldig "fargefull" i forhold til resten av siden Fonten brukt der passer heller ikke.. Endret 11. mai 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Enig med Ingve, eneste å føye til er at headeren blir veldig "fargefull" i forhold til resten av siden Fonten brukt der passer heller ikke.. Ja, enig der.. Og den menyen kunne kanskje vært litt mer fancy... Endret 11. mai 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 For vell legge til noe fancye farger til overskriftene til nyhetene o.l Så får vi se hvordan d blir Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 En aldri så liten happening ved :hover på linkene hadde vel heller ikke gjort noe Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 En aldri så liten happening ved :hover på linkene hadde vel heller ikke gjort noe Skal prøve å fixe noe litt fancy på Hover på linkene Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) - Endret 15. oktober 2018 av Cerb89 Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Har prøvd å fikse litt på farger nå hehe.. Skal fixe noe fancy med meny'en i løpet av kvelden også Endret 11. mai 2005 av Mellet Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Må vel bare si meg enig med de andre jeg. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Siden ser ut til å være byggd opp ved hjelp av tabeller, som er litt negativt. Noen enig med med meg? Ellers så er jeg enig med resten, rett og slett litt kjedelig. Du kunne jo prøvd, slik som de andre sier, å få litt mer fancy menyer. Hvorfor ikke bruke en halvferdig template? De blir ofte veldig fint. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Når skal noen lære at plain svart tekst på hvit bakgrunn er utrolig kjedelig. Kanskje du kan legge til noe fint som dropshadow rundt siden og kanskje variere bakgrunnsfargen til grå. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Når skal noen lære at plain svart tekst på hvit bakgrunn er utrolig kjedelig. Kanskje du kan legge til noe fint som dropshadow rundt siden og kanskje variere bakgrunnsfargen til grå. Hmm, aner ikke hvordan man dropper shadow på siden.. Hadde vært fint om noen kunne forklare meg dette Å noen som vet hvordan jeg kan få runde kanter Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) http://tready.airbornehjem.com/ Hvis du ser denne siden har den dropshadow. Da lager du et bilde i photoshop som dette (kanskje) og legger det som bakgrunn på hele tabellen. Husk å repetere vertikalt. Dette gjør du via css. .stor-tabell { background: url("urltilbildetditt.jpg") repeat-y; } og erstatter <table width="700" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0"> med <table width="700" class="stor-tabell" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0"> Endret 12. mai 2005 av Tready Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 http://tready.airbornehjem.com/Hvis du ser denne siden har den dropshadow. Da lager du et bilde i photoshop som dette (kanskje) og legger det som bakgrunn på hele tabellen. Husk å repetere vertikalt. Dette gjør du via css. .stor-tabell { background: url("urltilbildetditt.jpg") repeat-y; } og erstatter <table width="700" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0"> med <table width="700" class="stor-tabell" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0"> Hmm, skal det ikke funke å lage shadow uten å lage et bilde i photoshop, men bare ved bruk av css ?=) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Du kan ikke bruke bare CSS til å lage skygge, så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det blir finest, syns jeg, når bakgrunnen får litt farge. Bakgrunnen kan gjerne være mørkere enn teksten, men det vil du sikkert ikke. Prøv å varier litt farger og se hva som blir best. Svart tekst på hvit bakgrunn er utrulig kjedelig, og så er det vanskelig å konsentrere seg om å lese lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå