CNesset Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 QUOTE så sier han klart at det ikke blir mer Star Wars etter "Revenge of the Sith"... Ikke helt riktig. Det kommer ikke flere filmer, men det er planlagt en tv-serie. Skal komme rundt 100 episoder. Skal det bli animasjon eller ekte? Ekte På animasjons siden finnes det jo allerede en knallbra serie som heter Clone Wars. Den bør alle SW fans få med seg. Knallbra hvis man ser den sammenhengende, 3 min. på hver episode Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja mens jeg venter på at det skal bli kvelden, så tok jeg en "Star Wars Jedi" test - så det kan jo dere gjøre å. Den er ytterst tåpelig og unødvendig, men so what. Jeg ble You are a Jedi Guardian. The Republic wouldn't be the same without you. There are alternatives to fighting, but you will do what you have to do to defend the peace. Refine your skills by growing stronger in your connection to the Force. It will get you through many difficult circumstances. May the Force be with you. Og testen finner dere AKKURAT HER!!! You are a Jedi Master. You are the best the Jedi have to offer. You have great wisdom and your combat abilities are hard to match. The Force is your ally, and it is useful to solve difficult problems, to help you push yourself to your limits and to accomplish seemingly impossible feats. Patience and inner strength have made you the person you are now. You are the pinnacle of the Jedi Order. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ble Jedi Master jeg også =D Lurer på om jeg må ta meg en tur til Oslo i helgen for å få oppleve filmen på nytt med ordentlig anlegg. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 You are a Jedi Master. You are the best the Jedi have to offer. You have great wisdom and your combat abilities are hard to match. The Force is your ally, and it is useful to solve difficult problems, to help you push yourself to your limits and to accomplish seemingly impossible feats. Patience and inner strength have made you the person you are now. You are the pinnacle of the Jedi Order. Noen som vet om Clone Wars serien er å få på DVD eller lignende? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jedi healer You are kind, compassionate and care about people. Your heart compels you to feel the pain of others and help alleviate it, even at your own expense. These qualities will draw people to you and heal them, not only physically, but emotionally as well. The heart is a powerful force for healing. Jeg er sååå snill Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Noen som vet om Clone Wars serien er å få på DVD eller lignende? Vol. 1 er tilgjengelig på Play.com. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 eoisode 3 var overlegen.. ahh.. nøt hvert sekund av den! morro og faktisk se yoda sloss mer en bare mot Dooku.. og younglingen var barsk da han drepte de clone troopene.. too bad at han blei grinda da Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 .. og younglingen var barsk da han drepte de clone troopene.. too bad at han blei grinda da Han kom løpenes ut av jedi templet og deflekterte mange laser skudd. Men det ble skutt bare altfor fort på ham. Det samme skjedde jo med Ki-Adi-Mundi. Tragiskt. Ville sett mer av jedier som faktiskt greide å komme seg unna og slaktet forræderne.. Det er trist å se det , men samtidig veldig bra lagd og =] Episode 3 <3 Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja, huff Også når keiseren drepte Kit Fisto, da ble jeg sur! Han er jo dritkul. Og Plo Koon er også tøff... Stakkar ble skutt ned i rommet... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg synes ærlig talt ikke Hayden Christensen spiller så himla dårlig. Greit nok, han har ikke akkurat et enormt spekter å ta av og det finnes definitivt bedre skuespillere, men han gjør en atskillig bedre rolle i Ep. 3 enn hva han presterte i Ep. 2. Jevnt over var jeg fornøyd med innsatsen hans i Revenge of the Sith. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Enig, Christensen har vel ikke noe særlig mer å gå på. Han gjorde en helt ok figur. Jeg ble så sinnsykt irritert over at Windu døde. Han hadde jo Keiseren i kne. Om han ikke gjorde seg til, men det virka ikke sånn. Den klart beste av de nye filmene.. Om den kan måles med de gamle er vanskelig å si siden det er på en måte forskjellige type filmer... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Dette var en bra film. Meget positivt overrasket. Jeg trodde ikke at George noensinne ville våge å være såpass nasty (til tider, f.eks. The Kids og The Burnt Boy). synes teknologien i filmen er bedre enn i film nr. 4, noe det ikke bør være... Jeg tror det er et poeng her at den gamle storheten har falt og galaksen har falt ned i en slags mørketid/middelalder. Man hadde jo bedre teknologi i antikken enn i middelalderen når det gjelder mange ting, så hvorfor kan ikke noe liknende skje i verdensrommet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 cun: Godt poeng, denne var mye mørkere enn de gode, gamle Han Solo-humor filmene. Jeg gleder meg til å se den igjen imorgen. Bare Yoda og vaktene er verdt turen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Bare Yoda og vaktene er verdt turen ja, eller når han slakter de andre for så å hoppe søtt opp på skulderen til en wookie. Den filmen gjorde meg glad ......... heeeeeeeeeelt inn i sjela Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 når han slakter de andre for så å hoppe søtt opp på skulderen til en wookie. Skjønn scene. Yoda er helt klart tøffest i filmen. Hayden var ok. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Så den i går kveld. Hayden gjorde en bra figur, har ingenting å klage på her. Og dere som klager over dårlig skuespill, hva synes dere om dette kontra Mark Hamills innsats i "A New Hope" ? Hamill spilte bra i sine to siste filmer, men ikke i den første. Jeg hadde to store spørsmål jeg håpet denne filmen ville besvare: 1. Hvordan sklir Anakin over til "The dark side". 2. Hvordan skal Obi-Wan beseire Anakin, som helt klart er både bedre til å fekte, og mer "ett med The Force". Spørsmål nr. 1 ble besvart på en utilfredsstillende måte. Anakin blir ikke virkelig mørk før han *spoiler warning* tar livet av Trade Federation-folka, enda de trygler om nåde. Men da har han allerede *sjokk* tatt livet av "the younglings" - jedispeiderguttene. Det er noe som ikke er helt lineært her... Pkt. nr. 2 ble en meget positiv overraskelse. Obi-Wan brukte visdom og kløkt til å felle Anakin på hans svakhet - stolthet og overmot. Veldig bra håndtert, selv om duellen mellom dem ble litt langdryg. De nye StarWarsene lider kanskje litt under at Mr Lucas nå insisterer på å gjøre alt selv? Den beste SW er jo episode 5, som ble regissert av Irvin Kirschner, + at to andre (husker ikke navnene) var med å lagde screenplay. Count Griveous var en positiv overraskelse, og et friskt innslag! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 "Luke, I am your father", det må være den største filmreplikken noensinne Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kan noen sette opp spoiler advarsel her! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Synes mest synd på Mace Windu jeg... Han er helt klart min favoritt i StarWars. Kit Fisto er også er arti karaktre som kommer på 3.plass etter Obi-Wan. Jo kanskje christensen spiller ok.. må se den en gang til å følge mer med, i stede for å bare være i ren ekstase over å faktisk se filmen:D StarWars<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå