Gå til innhold

StarWars episode 3

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare si at jeg ikke skjønner hva som er bra med star wars?...at man skal lage en film for flere millioner som inneholder lasersverd, romvesen, andre galakser..?!

Ikke beskyld meg for noen ting nå, bare svar på spørsmålet...må få være litt kritisk også!

Lenke til kommentar
Jeg må bare si at jeg ikke skjønner hva som er bra med star wars?...at man skal lage en film for flere millioner som inneholder lasersverd, romvesen, andre galakser..?!

Ikke beskyld meg for noen ting nå, bare svar på spørsmålet...må få være litt kritisk også!

Det er sjarmen i de gamle filmene, det geniale konseptet i alle filmene....

Se alle dokumentarene i DVD-boksen...

"at man skal lage en film for flere millioner som inneholder lasersverd, romvesen, andre galakser..?!"

Det er fordi noen faktisk liker sånn.....

Lenke til kommentar

så sier han klart at det ikke blir mer Star Wars etter "Revenge of the Sith"...

Ikke helt riktig. Det kommer ikke flere filmer, men det er planlagt en tv-serie. Skal komme rundt 100 episoder.

Kom ut noen tegnserier i de tider da triologien ble relansert på video, Mørkets imperium het den og omtaler den videre nedkjempingen av Imperiet etter slaget om Yavin, med Luke, Leia og resten av gjengen som hovedpersoner.

Dark Empire og alle andre historier (finnes en haug tegneserier og massevis av bøker) er ikke "canon", eller "offisiell".

Så dere en film hvor det var oversatt "Threepio" i steden for C3PO? Eller "Artoo" i steden for R2?

Dette er helt rett tekstet. Dersom du feks. leser scriptet til filmen, står det Threepio og Artoo der.

Fantasi er no dritt. Uten fantasi hadde vi fortsatt bodd i huler og spist rått kjøtt.

Lenke til kommentar

var å så den i dag. Fikk frysninger når den begynte :D. Men Anikan skuespilleren (hva enn han nå heter :p) er ikke god nok skuespiller nei.. syntes også det mangler noen "love scenes" (ikke sex.. :roll:) mellom aniken og padmè.

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Dark Empire og alle andre historier (finnes en haug tegneserier og massevis av bøker) er ikke "canon", eller "offisiell".

Jeg synes Dark empire var meget bra jeg, men det er vel omtrent umulig å gjennomføre det nå som Carrie og Mark har blitt for gamle til å ligne ordentlig på seg selv lenger...

Lenke til kommentar

Så den i kveld, kongefilm! Mye mer action, og mer ond. Syntes det var en veldig god slutt, den ble overraskende nok ikke trist eller lignende, fordi de rundet det av med at Luke kom til halv-onkelen og tanta si, istedenfor at man virkelig var sur på eller følte med Anakin.

-mAdz-: Gå og legg deg.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Så den i kveld, kongefilm! Mye mer action, og mer ond. Syntes det var en veldig god slutt, den ble overraskende nok ikke trist eller lignende, fordi de rundet det av med at Luke kom til halv-onkelen og tanta si, istedenfor at man virkelig var sur på eller følte med Anakin.

Er fortsatt våken :tease: ..fra nå av skal jeg ikke lese på denne tråden noe mer...men la det være sagt, jeg hater star wars!

Endret av -mAdz-
Lenke til kommentar

Ikke helt riktig. Det kommer ikke flere filmer, men det er planlagt en tv-serie. Skal komme rundt 100 episoder.

Skal det bli animasjon eller ekte?

Lenke til kommentar

Er fortsatt våken :tease: ..fra nå av skal jeg ikke lese på denne tråden noe mer...men la det være sagt, jeg hater star wars!

Når du hater Star Wars så skjønner jeg ikke hvorfor du har hele tre innlegg i en star wars-tråd, men... ;)

Lenke til kommentar

Ja mens jeg venter på at det skal bli kvelden, så tok jeg en "Star Wars Jedi" test - så det kan jo dere gjøre å. Den er ytterst tåpelig og unødvendig, men so what. Jeg ble

You are a Jedi Guardian.

The Republic wouldn't be the same without you. There are alternatives to fighting, but you will do what you have to do to defend the peace. Refine your skills by growing stronger in your connection to the Force. It will get you through many difficult circumstances.

May the Force be with you.

Og testen finner dere AKKURAT HER!!!

Lenke til kommentar

Skal det bli animasjon eller ekte?

Ekte :)

På animasjons siden finnes det jo allerede en knallbra serie som heter Clone Wars. Den bør alle SW fans få med seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...