Gå til innhold

StarWars episode 3

NightWolfie

Anbefalte innlegg

GL anser jo de første versionene av 456 for å ikke eksistere, det var kun "utkast", men nå har han fått de som han vil ha dem og kommer ikke relansere noen gamle versioner av filmene..

i samleboxen med Alien-filmene er både directors cut og kinoversjonen.. synes George Lucas kunne gjort noe av det samme med Star Wars boksene......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GL anser jo de første versionene av 456 for å ikke eksistere, det var kun "utkast", men nå har han fått de som han vil ha dem og kommer ikke relansere noen gamle versioner av filmene..

i samleboxen med Alien-filmene er både directors cut og kinoversjonen.. synes George Lucas kunne gjort noe av det samme med Star Wars boksene......

Tja før Alien Quadriology kom ut kom jo Alien Legacy ut om jeg ikke tar feil. Da var det kunn filmene altså ikke som i Quadriology boksen. Så regner med tid at Lucas også skal gjøre noe slik. ;)

Lenke til kommentar

Det jeg ble aller mest skuffet over i re-releasen av 4-5-6, var at de hadde redigert i stykker den scenen der Han Solo skyter dusørjegeren med laserpistol under bordet. I originalen så bare kaldt og rolig henretter han alien før han kan aner uro, og er bare så übercool. I den nye versjonen ser det mer ut som en duell, der han tilfeldigvis trekker raskest. :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ja, nå er det da ca. en måned siden DVD-utgivelsen av SW ep. 3 kom...

Hva syns folk?

Jeg syns at de scenene som er "Deleted Scenes" ikke burde vært sletta, de er jo viktige, burde vært med i hele filmen... Spesielt de der Rebellion dannes, de er jo direkte sikta på de gamle filmene...

Også er det sikkert mer han har sletta som burde vært med... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...