Gå til innhold

StarWars episode 3

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Hehe. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de har en stor flyplass med stripe og tårn, man skulle nesten ikke tro det var nødvendig etter man har sett hvordan flyene deres er!

Kan ha noe med at de har en hel planet å ta av, og at gamle konstruksjoner fremdeles er rundt omkring.

Endret av cun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de har en stor flyplass med stripe og tårn, man skulle nesten ikke tro det var nødvendig etter man har sett hvordan flyene deres er!

Kan ha noe med at de har en hel planet å ta av, og at gamle konstruksjoner fremdeles er rundt omkring.

vel. Den viktigste oppgaven til Flytårnene er jo ikke å guide flya til bakken, det klarer jo pilotene selv... Det er å holde orden på luftrommet... og med så mange små buggys som zipper rundt, så tror jeg nok de har jobben klar :p

Bah. Arbeiderene i flytårnet?

Hva med alle de, sannsynligvis sivile innleide arbeiderene som høyst sannsynlig fremdeles var på den andre dødsstjerna da Alliance sprengte den i filler? Rebel Alliance = hensynsløse mordere! :tease:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
En ting jeg reagerte på var når obi-wan kjørte det ødelagte skipet ned til den fly-stripen og han kræsjer i det tårnet som blir totalt knust og han sier " Antother happy landing", og hva med de stakkars folka som satt i det tårnet? :dontgetit:

Var bare roboter der vet du... :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
9?

Finnes bare 6. Han har også sagt klart ifra at han ikke skal lage flere.

vet, men grunne til at jeg sa 9 er dette:

du har de 3 originalfilmene som jeg (og sikkkert de andre har vokst opp sammen med), så har du de tre remake-filmene som kom på slutten av '90-tallet (som har kommet ut på egen dvd-boks UTEN originalfilmene). så har du de tre siste filmene - Episode I , II og III.

da det tok såpass lang tid før det kom ut nye utgaver av de gamle filmene så synes jeg disse bør være innkludert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...