Gå til innhold

StarWars episode 3

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ingen som har lagt merke til eller syns at musikken i denne filmen er spesielt bra? Jeg syns den var overraskende bra, spesielt etter den slappe musikken i de to forgjengerne.

Noen av komposisjonene har jo blitt brukt i alle filmene, men det var noe nytt, kult i denn ja...

John Williams alt sammen...

Lenke til kommentar

Litt om den hetsinga av Christiensen...

Han er en ganske god skuespiller som gjør akkurat slik Lucas vil ha det. Star Wars har aldri hatt de helt på topp dialogene og sånn, men Hayden gjør sånn George vil at han skal gjøre...

Det som er dumt er at George Lucas har gjort den karakteren som etterhvert blir skikkelig "tough-guy" til den slasken i 1, 2 og 3... (utenom de øya hans på mustafar)

Lenke til kommentar
Er det ingen som har lagt merke til eller syns at musikken i denne filmen er spesielt bra? Jeg syns den var overraskende bra, spesielt etter den slappe musikken i de to forgjengerne.

Noen av komposisjonene har jo blitt brukt i alle filmene, men det var noe nytt, kult i denn ja...

John Williams alt sammen...

Synes det selv jeg! :love:

Lenke til kommentar
Til dere som lurer på hva som var galt med Jedi-ridderne i episode 1-3, les svarene til denne Slashdot-kommentaren:

http://slashdot.org/comments.pl?sid=153056&cid=12844028

Det var et poeng, men særlig godt var det ikke....

Jedienes jobb er, og alltid har vært å oprettholde fred og rettferdighet i galaksen... I de nye filmene så er de mange Jedier så da må de ta knekken på den ondskapen de kan...

Sånn som i ep. 3 da Obi-Wan hopper ned bak Grevious så var jobben hans å fjerne Grevious for å få en slutt på krigen... De sniker en del rundt i episode 1 også.... Når de slåss mot Darth Maul så er det for å redde andre, samme er det da de slåss mot Dooku(begge gangene).

Luke kastet saberen for ikke å gå over til Dark Side... Keiseren sa: "Drep far din, ta hans plass ved min side..." Luke var helt ny Jedi, visste ikke like mye om Jedier og The Force som en Padawan fikk vite før Imperiet.... Han merket det gode i sin far og du ser jo også der at faren drepte for å bli god igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...