Cuneax Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 haha, jeg føler meg usannsynelig truffet. Groteskt - men ikke mindre sant av den grunn! Hehe, sant. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 haha, jeg føler meg usannsynelig truffet. Groteskt - men ikke mindre sant av den grunn! Får ikke sett bildet Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Er det ingen som har lagt merke til eller syns at musikken i denne filmen er spesielt bra? Jeg syns den var overraskende bra, spesielt etter den slappe musikken i de to forgjengerne. Noen av komposisjonene har jo blitt brukt i alle filmene, men det var noe nytt, kult i denn ja... John Williams alt sammen... Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Litt om den hetsinga av Christiensen... Han er en ganske god skuespiller som gjør akkurat slik Lucas vil ha det. Star Wars har aldri hatt de helt på topp dialogene og sånn, men Hayden gjør sånn George vil at han skal gjøre... Det som er dumt er at George Lucas har gjort den karakteren som etterhvert blir skikkelig "tough-guy" til den slasken i 1, 2 og 3... (utenom de øya hans på mustafar) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Er det ingen som har lagt merke til eller syns at musikken i denne filmen er spesielt bra? Jeg syns den var overraskende bra, spesielt etter den slappe musikken i de to forgjengerne. Noen av komposisjonene har jo blitt brukt i alle filmene, men det var noe nytt, kult i denn ja... John Williams alt sammen... Synes det selv jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Aner ikke om linken er postet før, men jeg deler mange av denne "anmelderens" meninger om filmen... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Disse anmeldelsene av Star Wars-filmene er ganske morsomme. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Til dere som lurer på hva som var galt med Jedi-ridderne i episode 1-3, les svarene til denne Slashdot-kommentaren: http://slashdot.org/comments.pl?sid=153056&cid=12844028 Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Til dere som lurer på hva som var galt med Jedi-ridderne i episode 1-3, les svarene til denne Slashdot-kommentaren: http://slashdot.org/comments.pl?sid=153056&cid=12844028 Det var et poeng, men særlig godt var det ikke.... Jedienes jobb er, og alltid har vært å oprettholde fred og rettferdighet i galaksen... I de nye filmene så er de mange Jedier så da må de ta knekken på den ondskapen de kan... Sånn som i ep. 3 da Obi-Wan hopper ned bak Grevious så var jobben hans å fjerne Grevious for å få en slutt på krigen... De sniker en del rundt i episode 1 også.... Når de slåss mot Darth Maul så er det for å redde andre, samme er det da de slåss mot Dooku(begge gangene). Luke kastet saberen for ikke å gå over til Dark Side... Keiseren sa: "Drep far din, ta hans plass ved min side..." Luke var helt ny Jedi, visste ikke like mye om Jedier og The Force som en Padawan fikk vite før Imperiet.... Han merket det gode i sin far og du ser jo også der at faren drepte for å bli god igjen... Lenke til kommentar
howzer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Luke klarer i motsetning til Anakin å styre sinnet. Han klarer å kombinere det mørke og det lyse. Den gamle Jedi-ordenen er selvopptatt og bundet av egne gamle skikker. Her er forøvrig en veldig interessant tekst om hvordan 1-3 skulle vært: http://www.armageddonbuffet.com/starwars.html Lenke til kommentar
howzer Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Her er litt skryt av Christensen for SW-fanboys som synes det er for mye klaging http://slashdot.org/comments.pl?sid=153056&cid=12844381 Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Luke klarer i motsetning til Anakin å styre sinnet. Han klarer å kombinere det mørke og det lyse. Den gamle Jedi-ordenen er selvopptatt og bundet av egne gamle skikker. Her er forøvrig en veldig interessant tekst om hvordan 1-3 skulle vært: http://www.armageddonbuffet.com/starwars.html Luke i motsetning til Anakin ja.. Obi-wan styrer sinnet bedre enn Luke... Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Og dissa slashdot-greiene er jo bare meninger, ikke fakta i det hele tatt... Lenke til kommentar
howzer Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Ja, det er meninger. Alle har meninger. Det vi diskuterer her er for det meste meninger. "Jeg synes at overgangen var for brå", osv. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Til dere som lurer på hva som var galt med Jedi-ridderne i episode 1-3, les svarene til denne Slashdot-kommentaren: http://slashdot.org/comments.pl?sid=153056&cid=12844028 "Til de som lurer på hva som var galt..." Det er ikke sagt at det er galt... Bare meninger!! Feil formulert!!! Gjør meg arg!!!! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 På den annen side påsto han aldri at det var fakta, heller. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 haha, jeg føler meg usannsynelig truffet. Groteskt - men ikke mindre sant av den grunn! Så sant.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dette er vel off-topic til tusen, men jeg prøver meg likevel Hvor kan man kjøpe star wars effekter, uten å bestille fra starwars.com? (tenker da først og fremst på draktene). Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dette er vel off-topic til tusen, men jeg prøver meg likevel Hvor kan man kjøpe star wars effekter, uten å bestille fra starwars.com? (tenker da først og fremst på draktene). Avalon, Outland og lignende butikker-..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå