Prebo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 haha.Husker jeg og noen kamerater var og så "Collateral", da var det heia vi på Cruisern da noen folk var ypp og tok kofferten hans. Ja, Cruisern som badguy! Men vi får gå tilbake til topic Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 haha.Husker jeg og noen kamerater var og så "Collateral", da var det heia vi på Cruisern da noen folk var ypp og tok kofferten hans. Ja, Cruisern som badguy! Men vi får gå tilbake til topic Ja Enig. STAR WARS rocker max. Star Wars Episode 3 får anmeldelse i morra på Aftenposten nettet sent om kvelden... Gleder meg til å se hva de har og si ifra Cannes. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Driter i anmeldelsene... Gler meg til å se forvandlingen til Vader.. Drakten, hva som skjedde osv.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg driter i det jeg egentlig og. Men er liksom fett vis anmelderne roser filmen opp i skyene Lenke til kommentar
havfal Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) her er riktig link til aftenpostens annmeldelse og den var jo riktig bra se sig. for resten Endret 15. mai 2005 av Imposter Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Ok. Aftenposten gir filmen 5 Dagbladet gir filmen 4 VG gir filmen 4 Det må jeg si er veldig bra, spesielt ved Aftenpostens strengeste anmelder. Det som trekker ned fra alle anmeldelsene hadde jeg ved intrykk var Hayden Christensens opptreden... Endret 15. mai 2005 av Mr.SS Lenke til kommentar
havfal Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 ja. Synd egentlig. men det går sikkert bra gleder meg sykt nå Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Drar på klassetur den 18 mai er borte i to uker, ellers hadde jeg nok sett den snart :'( Vil se! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Kanskje fordi du er en jævlig kjedelig fyr som ikke har en like stor beundring over en så stor, morsom og fantasifull verden som Star Wars kan by på. Vis du ikke har noe positivt og si - LIGG UNNA DENNE TRÅDEN ikke akkurat jedi-holdning fra en som har obi som avatar Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Er vanligvis en skikkelig positiv, og har en bra "jedi" og "obi" holdning som du referer til, modellmakt. Men når noen disser Star Wars klicher det for mej =D Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hehe, artig: http://www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=2801 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ok.Aftenposten gir filmen 5 Dagbladet gir filmen 4 VG gir filmen 4 Det må jeg si er veldig bra, spesielt ved Aftenpostens strengeste anmelder. Det som trekker ned fra alle anmeldelsene hadde jeg ved intrykk var Hayden Christensens opptreden... Var det ikke Dagbladet som gav SW Ep.2 en terningkast 2 eller noe? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Var noe sånt husker jeg. Ep1 og 2 er visstnok ingenting i følge disse nye anmeldelsene. De har jo blitt slaktet i mesteparten av medier. Eneste gode kritikken jeg kan huske fra ep2 var ifra God Kveld Norge, som ga Attack of The Clones 6/6 mulige Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Gleder meg sykt, men jeg skal ikke på premieren... Jeg er en den type person som setter pris på nattesøvnen, spess når man skal på skolen dagen etter Lenke til kommentar
havfal Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Gleder meg sykt, men jeg skal ikke på premieren... Jeg er en den type person som setter pris på nattesøvnen, spess når man skal på skolen dagen etter Hvem har sakt noe om skole? Ingen andre fra trondheim skal på premieren da? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Premieren er natt (00.03) til torsdag eller tar jeg feil? Endret 17. mai 2005 av tjalla Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Premieren er natt (00.03) til torsdag eller tar jeg feil? Stemmer det. Var inne å kjøpte biletter istad, så imorgen blir nok en fin dag. Er for tiden sykemeldt, så søvnen trenger jeg ikke tenke på. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Har aldri sett det helt store i StarWars og kommer neppe til å gjøre det.. Med all respekt for dine meninger: Begynn med de gamle - ser du ikke sjarmen er du blind. Star Wars-filmene er noe av det beste og mest revolusjonerende som har kommet fra Hollywood noensinne ... så gi det en sjans. De to nye kan selvfølgelig ikke måle seg med de gamle, vet ikke med episode 3 før jeg har sett den selvfølgelig. Men baserer du utsagnet ditt på episode 1 og 2, så har du ikke opplevd Star Wars! Endret 18. mai 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå