Gå til innhold

StarWars episode 3

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Jeg likte episode 1-3. Det forteller historien bak 4-6, og det gjør det spennende. Jeg tror man får mer utbytte av dem hvis man ser på 1-3 med 4-6 i bakhodet, og hvis man klarer å se alle "hintene" og forklaringene på ting som skjer i 4-6.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nja...for folk osm ikje klarer å lausrive seg frå dei gammle så er det det. eg for min del syntes som sagt at dei var konge, men eg meineer ikje noko vondt om dei gammle for dei var og er veldig flotte og gode filmar dei også...

Løsrive seg?

Det er de gamle filmene som er Star Wars...

I utgangspunktet var det bare ment å lage episode 4, men det ble en så stor suksess at han lagde 5 og 6 også.... Og senere de nyeste...

De gamle filmene er det opprinnelige Star Wars og alt annet må lages i forhold til de

Lenke til kommentar
Løsrive seg?

Det er de gamle filmene som er Star Wars...

I utgangspunktet var det bare ment å lage episode 4, men det ble en så stor suksess at han lagde 5 og 6 også.... Og senere de nyeste...

De gamle filmene er det opprinnelige Star Wars og alt annet må lages i forhold til de

Beklager å måtte skuffe deg, men George Lucas definerer "Star Wars" :)

At den første filmen er den "opprinnelige Star Wars" er korrekt, men det gjør ikke 5 og 6 eller 1-3 noe mindre "Star Wars" av den grunn.

Lenke til kommentar
7-9 handler om nettopp luke og den nye republikken.. finnes bøker og tegneserier om dette..

Nei, bøkene (og tegneseriene) er ikke "gyldige". Lucas kan når som helst erklære de ugyldige dersom han vil lage flere filmer og bøkene ikke passer med hans ideer om hvordan ting skal være.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner enda ikke hva som er vitsen med episode 7-9. Hva er det de handler om da?

Det Lucas vil, sannsynligvis at Luke gjenoppstarter Jedi Order og om unga til Han og Leia...

Fy Flate! Hvis Lucas lager 7-9, skal jeg personelig komme bort til den villaen hans, og denge huet hans i det forbanna skrivebordet hans 9 ganger!

Lenke til kommentar
Jeg skjønner enda ikke hva som er vitsen med episode 7-9. Hva er det de handler om da?

Det Lucas vil, sannsynligvis at Luke gjenoppstarter Jedi Order og om unga til Han og Leia...

Eller kanskje at Leia blir Jedi? Det hadde vært kult.

Lenke til kommentar
Fy Flate! Hvis Lucas lager 7-9, skal jeg personelig komme bort til den villaen hans, og denge huet hans i det forbanna skrivebordet hans 9 ganger!

Han har da gjenntatte ganger sagt at han IKKE skal lage ep 7-9, så det er bare å kansellere billetten til San Fransisco :)

Lenke til kommentar

Tja, skal han lage episode 7-9 så må han i alle fall begynne å høre på fansen og la 2-3 stykker som har litt peiling fortelle ham hvorfor episode 1-3 suger noe så inni granskauen.

Star wars er fortsatt underholdende, men akkurat nå så føler jeg at hele SW universet har blitt til ei stor melkeku alla bomstasjoner som alle MÅ igjennom før eller senere...

Lenke til kommentar

Episode 1-3 suger ikke. Ja, det kunne og burde vært gjort bedre, men hvis man går litt i dybden og ikke tar så på vei for dårlig gjennomføring til tider (f.eks. hvordan Anakin plutselig går over til den mørke siden der og da) så er det veldig interessante filmer.

Lucas burde få hjelp til dialog, regi, m.m. hvis han skal lage flere filmer, men 1-3 klarer seg til tross for denne karen.

Endret av hkm
Lenke til kommentar

Eller kanskje at Leia blir Jedi? Det hadde vært kult.

Hu har jo ikke lov til å være gift da da..... Og hu og Han blir jo sammen i slutten av ep. 6...

Lenke til kommentar
Hu har jo ikke lov til å være gift da da..... Og hu og Han blir jo sammen i slutten av ep. 6...

Hva vil Solo plutselig døde av lungebetennelse? Jeg vet da utmerket godt at ble sammen da, men det var en arti tanke...

You know: Brotha an Sista ;)

Lenke til kommentar

Hva vil Solo plutselig døde av lungebetennelse? Jeg vet da utmerket godt at ble sammen da, men det var en arti tanke...

You know: Brotha an Sista ;)

:yucky:

Ta det med ro, det var en spøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...