Wyldelife Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 George Lucas har gjort en dårlig jobb med den nye trilogien(leif?), håper at han IKKE lager 3 nye, det ville ødelegge historien. Vi har fått vite alt ci trenger å vite. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg har hørt at det absolutt IKKE kommer flere filmer jeg... men håper på fler, hvertfall når den siste ble så bra. Det finnes matriale for å lage 789, meg GL har sagt at han ikke kommer til å gjøre det.. og nå kommer jo denne tv-serien også så da ser det enda værre ut.. Personlig så syns jeg at han godt kan lage 789 også når han er så godt i gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Noen spørsmål som jeg og en kompis har diskutert over: 1. Hvem drepte Padmè? Jeg mener at Sidious gjorde det, "med-boten" sa jo at hu egentlig var frisk, men de mista henne likevel. Virka jo nesten som om Sidious glemte å få liv i henne igjen, eller så har han aldri kunne forhindret folk i å dø? Kompisen min mener det var Vader, når han kvelte henne, men det høres ikke helt riktig ut, som sagt sa jo "med-boten" at hu var frisk. Jeg tenkte at det var sjebnene som drepte henne. Hun måtte dø for at Anakin senere skulle oppfylle profetien. At hennes eneste mål her i livet var på en måte å føde Luke og Leia. En morsom detalj jeg la merke til var at på slutten så står onkelen og tanten til Luke på akuratt det samme stedet som Luke står på før han drar ut i verden. En annen morsom detalj var at nå forstod man virkelig hvorfor Obi Wan lot seg drepe i Episode4. Og hvorfor han klarte å leve som et "gjenferd" Neida..det va Anakin som drepte henne...ved at han gikk over til da darkside mast hun, som doktor-roboten sa i slutten, lysten til å leve,,hun hadde ingenting å leve for nå som anakin va fucked up.' Da anakin så inn i framtiden, var det forrutbestemt at hun skulle dø. Han prøvde å stoppe dette, ved å gå over til den mørke side. men det var jo også forutbestem. Så vde at anakin prøvde å redde hun, døde Padmè. Om Anakin bare ikke hadde vert så grisk etter mer krefter, hadde ikke Padmè dødd Endret 23. mai 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Noen spørsmål som jeg og en kompis har diskutert over: 1. Hvem drepte Padmè? Jeg mener at Sidious gjorde det, "med-boten" sa jo at hu egentlig var frisk, men de mista henne likevel. Virka jo nesten som om Sidious glemte å få liv i henne igjen, eller så har han aldri kunne forhindret folk i å dø? Kompisen min mener det var Vader, når han kvelte henne, men det høres ikke helt riktig ut, som sagt sa jo "med-boten" at hu var frisk. Jeg tenkte at det var sjebnene som drepte henne. Hun måtte dø for at Anakin senere skulle oppfylle profetien. At hennes eneste mål her i livet var på en måte å føde Luke og Leia. En morsom detalj jeg la merke til var at på slutten så står onkelen og tanten til Luke på akuratt det samme stedet som Luke står på før han drar ut i verden. En annen morsom detalj var at nå forstod man virkelig hvorfor Obi Wan lot seg drepe i Episode4. Og hvorfor han klarte å leve som et "gjenferd" Neida..det va Anakin som drepte henne...ved at han gikk over til da darkside mast hun, som doktor-roboten sa i slutten, lysten til å leve,,hun hadde ingenting å leve for nå som anakin va fucked up. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! -Darth Vader Den setningen der var noe av det verste ever! Noe så Clichè aktig skal man se lenge etter, hadde en god latter da han ropte dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 dask meg om du må, men hva betyr clichè? Lenke til kommentar
howzer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg skjønner ikke hva episode 7-9 skulle handle om. Nå som vi har sett 1-3, så er det jo helt tydelig at begge trilogiene (episode 1-6) handler om Anakin Skywalkers overgang til mørket, og så får han "frelse" til slutt. Vi trodde det var Luke, men det var Anakin det handlet om hele tida. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 7-9 handler om nettopp luke og den nye republikken.. finnes bøker og tegneserier om dette.. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) dask meg om du må, men hva betyr clichè? At det går 13 på dusinet av det At det blir veldig likt og rippoff. Men jeg har egentlig ikke helt tatt den med hvorfor Obi lar seg drepe jeg.. Care to explain? kan det stemme at det er fordi har ser at luke vil fullføre jobben han(Obi) startet på Mustafar? Endret 23. mai 2005 av Imposter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 var det ikke slik at han ikke lot seg drepe..men forsvant inn i "the froce".. er jeg på villspor? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Liker best Obi Wan'en i Episode 4-6! Men episode 4-6 handler om Luke, ikke anikan! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Liker best Obi Wan'en i Episode 4-6!Men episode 4-6 handler om Luke, ikke anikan! På en måte jo, men sammtidig er det "kammuflert", slik at det blir Luke som er da man. Men ved at Vader dreper vår gode venn, sithj lorden i slutten, har han utfytl(?) profesien. Det handlet om han likevell Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Når vi er inne på "vittigheter": Jeg lurer på når Lucas skal få med seg at det ikke er luft i verdensrommet? og når har noen pustet i rommet? hvis du tenker på hangarene ute i romet, så er det en "vegg" man kan kjøre gjennom som gjør at luften holder seg i hangarden Jeg tenkte mer på ting som lyd og flammer. Det er ingenting der som lyd kan spre seg i, og det er ingenting som flamer kan brenne opp. Dessuten blir Obi-Wans "romskipgreie" vanskeligere å fly når vingen brakk litt av. Du så den vrengte mot siden. Og hva har skjedd med konstant fart? Robotene som "dør" når de sitter på vingen til Obi-Wans "romskipgreie" forsvinner bakover. Det hadde ikke skjedd i verdensrommet, hvor det ikke er noen luftmotstand. Gigantiske feil som dette ødela hele min kinoopplevelse. Selv om jeg var helt klar over at det kom til å skje. Nå skal det sies at jeg ikke akuratt er noen ihugga Star Wars-fan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Når vi er inne på "vittigheter": Jeg lurer på når Lucas skal få med seg at det ikke er luft i verdensrommet? og når har noen pustet i rommet? hvis du tenker på hangarene ute i romet, så er det en "vegg" man kan kjøre gjennom som gjør at luften holder seg i hangarden Jeg tenkte mer på ting som lyd og flammer. Det er ingenting der som lyd kan spre seg i, og det er ingenting som flamer kan brenne opp. Dessuten blir Obi-Wans "romskipgreie" vanskeligere å fly når vingen brakk litt av. Du så den vrengte mot siden. Og hva har skjedd med konstant fart? Robotene som "dør" når de sitter på vingen til Obi-Wans "romskipgreie" forsvinner bakover. Det hadde ikke skjedd i verdensrommet, hvor det ikke er noen luftmotstand. Gigantiske feil som dette ødela hele min kinoopplevelse. Selv om jeg var helt klar over at det kom til å skje. Nå skal det sies at jeg ikke akuratt er noen ihugga Star Wars-fan. Tenker vi sier at de ble "dyttet" bakover jeg..av Anakin sitt fly Har du noen gang tenkt på at Obi-wann kansje kunne force push igjennom ruta? jeg ville ikke ha slikt skrot på vingen min Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Var ikke den ene kampen ikke så veldig langt over planeten? Jeg fikk ihvertfall inntrykk av at selv om det var svart rundt, så var de fortsatt nærmt nok til at planetens tyngdekraft hadde en påvirkning. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 7-9 handler om nettopp luke og den nye republikken.. finnes bøker og tegneserier om dette.. Det er dette som er litt merkelig. Liker best Obi Wan'en i Episode 4-6!Men episode 4-6 handler om Luke, ikke anikan! Hvis du graver litt i dybden, ser du at det egentlig handler om Anakin hele veien. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Du mener 7, 8 og 9? Det går rykter om at det vurderes ja. Men å spille inn 4, 5 og 6 med nye skuespillere og alt? Neppe. Hvorfor bruke masse tid og penger på å oppgradere de gamle da? Nå henger jeg ikke helt med, 7,8 og 9? Lenke til kommentar
howzer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Episode 7-9. Som ikke er laget, og som ikke er planlagt, men det går rykter om at det kan komme likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Episode 7-9. Som ikke er laget, og som ikke er planlagt, men det går rykter om at det kan komme likevel. Det blir jo bare helt feil! Ingen kan jo erstarre Harrison Ford som Solo. Heller ikke han som spiller Luke...c'mon bitches! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Når vi er inne på "vittigheter": Jeg lurer på når Lucas skal få med seg at det ikke er luft i verdensrommet? og når har noen pustet i rommet? hvis du tenker på hangarene ute i romet, så er det en "vegg" man kan kjøre gjennom som gjør at luften holder seg i hangarden Jeg tenkte mer på ting som lyd og flammer. Det er ingenting der som lyd kan spre seg i, og det er ingenting som flamer kan brenne opp. Dessuten blir Obi-Wans "romskipgreie" vanskeligere å fly når vingen brakk litt av. Du så den vrengte mot siden. Og hva har skjedd med konstant fart? Robotene som "dør" når de sitter på vingen til Obi-Wans "romskipgreie" forsvinner bakover. Det hadde ikke skjedd i verdensrommet, hvor det ikke er noen luftmotstand. Gigantiske feil som dette ødela hele min kinoopplevelse. Selv om jeg var helt klar over at det kom til å skje. Nå skal det sies at jeg ikke akuratt er noen ihugga Star Wars-fan. Hva i helsike er vitsen med å prike på ting som ikke trenger å bli pirket på ? Lenke til kommentar
howzer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Torstein OK, det er vel strengt tatt ikke noe du kan bestemme, er det vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå