Frohman Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Så gjennom avisa i morges da jeg kom over denne artikkelen:Namdalsavisa. Da jeg så at han hadde lært seg å svinge ved hjelp av dataspill tenkte jeg automatisk hw. ( ) Tenkte med en gang at dette måtte deles dere. (Egentlig ikke så morsom ) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det var egentlig mest tragisk.. Hadde vært bedre om det var en katt Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 to år siden gjorde lillebroren min det samme. han var 14 den gang. forskjellene var at det skjedde kl 2 om natten, han hadde en kompis på 13 med, og han totalvraket bilen våres og to andre i prosessen. samt en del gjerdestolper... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hadde vært bedre om det var en katt Det hadde faktisk vært dritbra.. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Leste samme artikkelen . NA ruler! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 å hva var så morsomt med det? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Passa bedre på OT-baren mener nå jeg.. Endret 12. mai 2005 av christer-R Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 to år siden gjorde lillebroren min det samme. han var 14 den gang. forskjellene var at det skjedde kl 2 om natten, han hadde en kompis på 13 med, og han totalvraket bilen våres og to andre i prosessen. samt en del gjerdestolper... Kjipt for han/dere Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 to år siden gjorde lillebroren min det samme. han var 14 den gang. forskjellene var at det skjedde kl 2 om natten, han hadde en kompis på 13 med, og han totalvraket bilen våres og to andre i prosessen. samt en del gjerdestolper... Kjipt for han/dere yup. var ikke akkurat gøy å våkne kl 3 om natten til 3 politifolk rundt meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå