Dr.X Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Det kan jo ogsä väre bildemanipulering da! Det er jo ikke noe problem med f.eks. photoshop! Ellers TVILER jeg at en Duron kan fä en SÄ FEEET Score! Helt umulig! Et eller annet er galt! Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 BUG selvfølgelig! Det er umulig å få en slik score med Duron. Jeg har XP2100+ og får 5100 på CPU Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Jeg gadd ikke lese alle postene, så sorry hvis dette er sagt før: PCmark 2002 kan IKKE brukes til å teste hvor bra en PC er! Det lager så godt som tilfeldige tall. Så for all del ikke sammenlign PC'er med det programmet der! Når det var helt nytt ble det laget en tråd om det, der folk viste resultatene sine, og da viste det seg at programmet var latterlig dårlig. noen fikk visst 40000 poeng på CPU blant annet. På min PC fikk jeg mer poeng på harddisk når den kjørte i DMA mode 3, enn i DMA mide 5 f.eks... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-14 15:32, Dr.X skrev:Det kan jo ogsä väre bildemanipulering da! Det er jo ikke noe problem med f.eks. photoshop! Ellers TVILER jeg at en Duron kan fä en SÄ FEEET Score! Helt umulig! Et eller annet er galt! Ja det er nokk programmet som ikke er til å stole på! Ellers håper jeg at der ikke trur jeg sitter her å manipulerer bildet... (hvorfor skulle jeg?) Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 "Ja det er nokk programmet som ikke er til å stole på!" ****s sansynligt ut det ja! Lenke til kommentar
Mawerick Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 2 ting som kan være feil, enten at programmet bugger, det er mest sannsynlig, eller at cpuen har blitt mutert slik at den gir god score på enkelte tester :razz: Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Det er som de sier, PCMARK er uferdig, fullt av bugs... skulle selv teste min T-bird 1.2 her om dagen, og fikk en score på 14000 (!!!), dette er i det meste laget selv for en P4 3.5, så det stemmer nok ikke :razz: :razz: Få heller tak i SiSoft SANDRA2002 du, det skulle være pålitelig, eller du kan laste ned e av benchmark-programmene til hardware.no på http://www.hardware.no/guider/benchmark/index2.html der har de endel programmer du kan benytte deg av for å teste forskjellige sider ved PC'en din :smile: :smile: Men du har et banshee-kort?? Du kunne da oppgradert til et GeForce4MX440 for snaue 700 kroner, kanskje billigere, og GF3 Ti200 til rundt 900 kroner, skjermkort er ikke så dyre for tiden, ville anbefalt det ihvertfall midlertidig for å få mer ytelse yt av PC'en din :smile: :smile: Lenke til kommentar
pegg Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 04:36, notarget skrev:Resultatet mitt suger!! Hva er galt? :sad:Jeg har en Intel Pentium 4 1.8ghz 256mb ram GeForce 3 64mb ------------------------------------------ Her er min score: http://www.stjernstedt.com/score.JPG selg p4cpuen og kjøp deg duron så skal du se du får fet score! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå