OleBrumHonning Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Maskinen min begynte å oppføre seg veldig rart, derfor tok jeg det drastiske skrittet å slette alt på hardisken min: Når jeg da skal innstalere xp på nytt finner ikke innstalasjons cd`en hardisken min. Prøvde derfor å innstalere win 98, da ble hardisken funnet. Dette er en dell maskin med 320gb harddisk Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Støtter windows 98 så store disker? Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg innstallerte ikke win 98, men jeg satte win 98 cd`i maskinen for å sjekke om innstalasjons cd`en fant hardisken min Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ok, da misforstod jeg litt. Jeg trodde du hadde planer om å legge inn 98 siden installasjonen av XP ikke fungerte, men det var jo feil. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Maskinen min begynte å oppføre seg veldig rart, derfor tok jeg det drastiske skrittet å slette alt på hardisken min:Når jeg da skal innstalere xp på nytt finner ikke innstalasjons cd`en hardisken min. Prøvde derfor å innstalere win 98, da ble hardisken funnet. Dette er en dell maskin med 320gb harddisk Tipper du har s-ata disk, trykk F6 under innstalasjonen. Ha klar en floppydisk som skal ha fulgt med maskinen, den inneholder driveren som gjør at xp finner harddisken din Hvis du ikke har en slik floppy, kan du laste den ned fra nettsiden til hovedkortprodusenten. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Gå i bios og sett harddisk detection fra Auto til Large. Hadde dette problemet selv med en ny pc hær forleden og dette hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå